سرمربی اتلتیکو مادرید رفتار عجیبی دارد!

سرمربی اتلتیکو مادرید رفتار عجیبی دارد!

اتلتیکو مادرید که در دیدار مقابل سیتی با یک گل مغلوب انگلیس شده بود، امشب به خصوص در نیمه دوم حملات زیادی را روی دروازه این تیم ترتیب داد و البته در نهایت هم موفق به گلزنی نشد. دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد که بازیکنان این تیم با تمام وجود برای صعود جنگیده اند و هواداران به این عملکرد افتخار می کنند.

دیگو سیمئونه گفت: عملکرد تیم در این دیدار باعث افتخار ما شد. مردم تیمی را هم دیدند که سختی می کشد و به عملکرد اتلتیکو مادرید افتخار می کند، چرا که ما هر کاری کردیم تا به این مرحله برسیم. بازیکنان اتلتیکو چیزی را ارائه کردند که هواداران در زمین به دنبال آن بودند و هواداران پس از حذف به ندرت به شما احترام می گذاشتند و تشویق می کردند، اما این اتفاق در پایان مسابقه رخ داد. چیزی که برای من واضح است این است که به عملکرد خود و نحوه مبارزه خود در این مسابقه افتخار می کنیم. ما از لیگ قهرمانان حذف شدیم و این دردناک است. حرفی برای گفتن نیست و همیشه یک داور در زمین است تا همه چیز را کنترل کند. به حریف تبریک می گویم چون عملکرد خوبی داشت و فوتبال همیشگی خود را بازی کرد. »

سیمئونه همچنین درباره صحنه ای که فیلیپه برای آن کارت قرمز دریافت کرد، اظهار داشت: صحنه آنقدر دور بود که نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. داور به من گفت فیلیپه به بازیکن منچسترسیتی لگد زد. افراد زیادی در آن صحنه حضور داشتند و من چیزی ندیدم.

الچولو که در دقایق پایانی بازیکنان منچسترسیتی را تشویق کرد نیز توضیح داد: نه، بازیکنان را تشویق کردم و از زحمات آنها تشکر کردم. چگونه می توانم بازیکنان را تشویق نکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید