ستاره تیم ملی ایران به بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو شیرجه زد

ستاره تیم ملی ایران به بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو شیرجه زد

امیر عابدزاده، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پس از چندین فصل حضور در تیم پرتغالی ماریتیمو، امسال تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و به تیم اسپانیایی پونفرادینا بپیوندد. تیمی که دو بازی در لالیگا انجام داده و همچنان شانس صعود به لالیگا را دارد.

عابدزاده اگرچه تصمیم گرفت تا لیگ برتر پرتغال را به مقصد لیگ 2 اسپانیا ترک کند، اما رویای او که همیشه در تیم رئال مادرید اسپانیا حضور داشت، او را راهی این کشور کرد و ممکن است به زودی این آرزو از راه های دیگری محقق شود. بودن.

عابدزاده پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات دلیل انتخاب تیم پونفرادینا را حضور در “بازار اسپانیا” و دیده شدن تیم های لالیگا دانست. چند روز پیش برخی رسانه های اسپانیایی گزارش دادند سویا به امیر پیشنهاد تیم کوچک لالیگا را داده است.

بر اساس این گزارش ها، تیم سویا قصد داشت در نقل و انتقالات زمستانی این فصل عابدزاده را برای تقویت دروازه خود به خدمت بگیرد. این خبر توسط امیر هم تکذیب نشد. او به فوتبال 120 گفت: “من خودم مستقیماً با باشگاه در تماس نبودم، اما دو یا سه باشگاه به همان شیوه با پونفرادینا صحبت کردند.” زمان تغییر – خدا نکنه تو تابستون اتفاقات خوبی بیفته.

عابدزاده امیدوار است بتواند سری خوب خود را در پونفرادینا که در کمتر از یک سال پشت سر گذاشت، ادامه دهد و این فرصت را برای تیم پیش ببرد تا تا پایان فصل به پیشنهادات بهتری از لالیگا دست یابد. در این صورت انتقال عابدزاده به لالیگا شرایط مالی بهتری را برای او به ارمغان می آورد و بالاتر از پیشنهادات زمستانی گذشته او خواهد بود.

امیر که حالا دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران است، حالا با احتیاط بیشتری درباره علاقه اش به رئال مادرید صحبت می کند تا فرصت بازی در دیگر تیم های بزرگ اسپانیا مانند بارسلونا و اتلتیکو را از دست ندهد. او در آخرین مصاحبه خود تلویحاً این موضوع را تأیید کرد: «چهار پنج سال پیش گفتم – کدام تیم را دوست دارم – اما حالا معتقدم شاید تیم حریف من را می خواهد و من دوست دارم – تیم مقابل – بروم. «هر چه خدا بخواهد».

دیدگاهتان را بنویسید