واکنش رئال مادرید به پرونده فساد مالی بارسلونا

بر اساس بیانیه منتشر شده، با توجه به جدی بودن اتهامات دادستانی بارسلونا به ظن منطقی به فساد مالی، این اولین بار است که رئال مادرید علناً در مورد “پرونده نگریرا” صحبت می کند. تا پیش از این رئال مادرید تنها تیمی بود که در این خصوص بیانیه ای منتشر نکرد و حالا که درخواست تجدیدنظر به پایان رسیده، مادریدی ها بیانیه ای صادر کرده اند.

بیانیه رسمی رئال مادرید

با توجه به جدی بودن اتهامات دادستانی به باشگاه بارسلونا و دو تن از روسای آن به اتهام فساد مالی و رابطه آنها با خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیسیون فنی داوران، فردا جلسه اضطراری تشکیل می شود. یکشنبه، 12 مارس 2023، ساعت 12:00 بعد از ظهر، هیئتی برای تصمیم گیری در مورد اقداماتی که رئال مادرید باید در این مورد انجام دهد، تشکیل شده است.

درخواست تجدیدنظر دادستان

روز جمعه مشخص شد که دفتر دادستانی بارسلونا شکایتی را به دادگاه تحقیقاتی شماره 1 بارسلونا ارسال کرده است که در آن جوزپ ماریا بارتومئو و ساندرو روسل روسای سابق را به فساد، سوء مدیریت و کلاهبرداری در قالب کلاهبرداری ورزشی متهم کرده است.

بارسا به توافق شفاهی کاملاً محرمانه با انریکز نگیرا محکوم شد که او به عنوان نایب رئیس کمیته داوران در داوری ها برای پول به نفع بارسلونا عمل کند. به گزارش ال موندو، در شکایت دادستانی آمده است: داوری تاثیر مستقیمی روی مسابقات این باشگاه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید