سرمربی جوان بایرن مونیخ مدعی اتلتیکو است

سرمربی جوان بایرن مونیخ مدعی اتلتیکو است

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز انجام شد و دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در این مرحله به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ گفته است که سبک بازی اتلتیکو تغییر کرده است و نمی توان آنها را یک تیم دفاعی توصیف کرد.

“ما یک قرعه خوب، یک حریف با کیفیت و یک بازی در یک شهر زیبا داشتیم. امیدواریم حریف با ترکیب کامل خود در زمین باشد. اتلتیکو مادرید در سال های اخیر بسیار موفق بوده و دیگو سیمئونه سال ها در آنجا کار کرده است. جولیان ناگلزمان گفت.

اتلتیکو در دفاع تیم محکمی بود، اما نه فقط یک تیم دفاعی. یک سال و نیم پیش آنها سبک خود را تغییر دادند. من مشتاقانه منتظر این بازی هستم و یک تساوی هیجان انگیز خواهد بود.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی این باشگاه گفت: “من دیشب بازی اتلتیکو مادرید با رئال مادرید را تماشا کردم. می دانیم حریفان ما در لیگ قهرمانان اروپا چه دارند. ما سال گذشته با اتلتیکو مادرید همگروه بودیم.” اتلتیکو مادرید تیم بزرگی است که فصل گذشته قهرمان لیگ اسپانیا شد، هم در دفاع و هم در یک حمله نمایشی عالی باید با این تیم روبرو شویم.

باید برای هر مسابقه به خوبی آماده شویم. بازیکنان اتلتیکو مادرید را می شناسیم و در سال های اخیر چندین بار مقابل این تیم بازی کرده ایم. ما می دانیم که سبک بازی دیگو سیمئونه چیست و تیمش چه کاری می تواند انجام دهد. “در مجموع یک بازی هیجان انگیز برای بایرن مونیخ.”

دیدگاهتان را بنویسید