سردار آزمون راهی بایرن مونیخ می شود؟

سردار آزمون راهی بایرن مونیخ می شود؟

پس از انتقال سردار آزمون به بایرلورکوزن در ژانویه 2022، اوضاع برای این مهاجم خوب پیش نرفت. بایر 2.5 میلیون یورو برای آزمایش به باشگاه سابقش زنیت سن پترزبورگ پرداخت کرد. معامله ای برای مهاجمی که در آن زمان 25 میلیون یورو هزینه داشت. در واقع، این انتقال باید در تابستان رایگان می شد، اما زنیت تصمیم گرفت حداقل مقداری پول برای ستاره خود بگیرد.

در لورکوزن بیماری و مصدومیت باعث شد تا این بازیکن بارها و بارها حرکت نکند. اگرچه سیوان سرمربی بایر چند بازی به او داد، اما آزمون نتوانست او را در درازمدت متقاعد کند. قطعا رویکردهای خوبی به خصوص از نظر فوتبال ترکیبی و خلاقیت وجود داشت، اما هواداران بیشتر منتظر گل و پاس گل مهاجم ایرانی بودند و در مقاطعی متاسفانه او حتی امیدوارکننده ترین موقعیت ها را هم از دست داد.

آزمون درست قبل از اخراج سیوان و انتخاب ژابی آلونسو به عنوان جانشین وی، دچار پارگی همسترینگ شد. پس از جام جهانی قطر که در مرحله گروهی همراه با تیم ملی کشورش حذف شد، خود را در شرایط بدی دید. چند هفته بود که به او به عنوان جانشین پیشنهاد شده بود. آلونسو سرانجام پس از چند جلسه تمرینی چشمگیر به او این فرصت را داد و او از آن استفاده کرد.

سردار آزمون اکنون در بهترین وضعیت روحی خود قرار دارد و در تیم آلمان گلزنی می کند و می درخشد.

علی دایی و وحید هاشمیان پیش از این به لطف درخشش در آرمینیا بیله‌فلد و بوخوم به بایرن مونیخ راه یافته‌اند و علی کریمی نیز پس از انتخاب مرد سال آسیا به این تیم معروف آلمانی پیوسته است.

با توجه به سابقه و علاقه مدیران بایرن مونیخ به بازیکنان ایرانی، می توان پیش بینی کرد که در صورت تداوم درخشش سردار آزمون در لوزکوزن، وی این فرصت را خواهد داشت که تا 2 سال آینده چهارمین فوتبالیست ایرانی بایرن مونیخ شود.

دیدگاهتان را بنویسید