شوک بزرگ برای ژاوی از بازی با بایرن مونیخ

شوک بزرگ برای ژاوی از بازی با بایرن مونیخ

پس از حذف رونالد کومان از بارسلونا و آمدن ژاوی، این تیم دربی یک هفته ای خود در کاتالونیا را با برتری یک بر صفر مقابل اسپانیول به پایان رساند. اما پس از آن بارسا در یک بازی سرنوشت ساز به بنفیکا باخت. بارسا سپس ویارئال را در لالیگا شکست داد، اما شب گذشته مغلوب بتیس شد. حریف بعدی بایرن مونیخ است.

شرایط بارسلونا برای صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا بسیار پیچیده شده است. در واقع شاگردان ژاوی محکوم به پیروزی در آخرین دیدار خود مقابل بایرن مونیخ هستند، زیرا با حذف پیروزی نهایی بنفیکا مقابل دینامو کیف و محرومیت یا شکست آنها مقابل بایرن، بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف خواهد شد.

ژاوی امید زیادی داشت که بتواند از آنسو فاتی در بحبوحه معضل گلزنی تیمش استفاده کند و انتظار می رفت به تمرین گروهی روز جمعه اضافه شود اما این اتفاق نیفتاد. فاتی که مقابل سلتا به تساوی 3-3 دست یافت، همچنان به صورت انفرادی با تیم پزشکی تمرین می کند و ژاوی در دیدار روز جمعه خود اذعان داشت که رسیدن به دیدار مونیخ دشوار است.

به گزارش AS، ایده اضافه شدن فاتی به تمرینات گروهی امروز رد شد و ژاوی تصمیم گرفت بدون فاتی به مونیخ برود. در واقع غیبت ستاره جوان را باید قاطعانه دانست و او نمی تواند در این برهه حساس به تیمش کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید