من به بایرن مونیخ و دورتموند گل زدم / مهم نیست چقدر به لورکوزن گل زدم

ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806107

ستاره تیم ملی ایران گفت: مهم نیست چقدر به لورکوزن گل می زنم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در تست های آمادگی جسمانی بایرلورکوزن شرکت می کند تا آماده حضور در تمرینات گروهی تیمی شود.

آزمون در مصاحبه با بایرلورکوزن گفت: من سفر طولانی داشتم و خوشحالم که بسیاری از دوستانم به من کمک کردند تا به اینجا برسم. من تست تاج و تست آمادگی جسمانی انجام دادم تا بتوانیم برای پیوستن به تیم آماده باشیم.

او درباره انتخاب بایرلورکوزن و ملاقات با دوست پسر سابقش گفت: من در زنیت هم تیمی روسی بودم. او بهترین دوست و برادر من است. من سال هاست که این تیم را می شناسم. لورکوزن هم 2 سال پیش برای جذب من تلاش کرد. این پیشنهاد برای من جذاب بود. من مربیان، بازیکنان و هواداران او را می شناسم. همه چیز خوب است و من احساس می کنم می توانیم قهرمان باشیم.

ستاره ایرانی درباره گل خود به تیم های آلمانی در اروپا گفت: بله، در لیگ قهرمانان اروپا به بایرن مونیخ گل زدم. البته من به دورتموند هم گل زدم اما VAR گلم رد کرد.

این آزمون پس از عملکرد درخشان او در زنیت به لورکوزن رسید. ستاره ایرانی درباره اینکه چگونه می تواند برای لورکوزن به درخشش خود ادامه دهد، گفت: مهم نیست که چند گل برای لورکوزن بزنم. وقتی به باشگاه آمدم به رئیس لورکوزن گفتم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می دهم و با تمام وجودم برای تیم بازی خواهم کرد. رئیس باشگاه سخت تلاش می کند تا من را به اینجا بیاورد و از او بابت همه کمک هایش تشکر می کنم. تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام خواهم داد.

ستاره ایرانی درباره علاقه خود به حیوانات گفت: من عاشق حیوانات هستم. من یک سگ دارم. من 42 اسب دارم اما در روزهای آینده تعداد اسب هایم به 52 می رسد. من عاشق حیوانات هستم.

آزمون در پایان دیدار سرنوشت ساز تیمش مقابل دورتموند گفت: می توانم در بازی فردا بازی کنم. اما قلب من با هم تیمی ها و هوادارانم است. برای تماشای بازی به ورزشگاه می آیم و امیدوارم برنده شوم. البته مطمئنم که می توانیم پیروز شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید