سرمربی بایرن مونیخ درباره بارسا ادعا می کند

سرمربی بایرن مونیخ درباره بارسا ادعا می کند

بایرن مونیخ شب گذشته میزبان بارسلونا بود اما نیازی به پیروزی در این دیدار نداشت زیرا از قبل تصمیم گرفته بود تا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. اما فارغ التحصیلان جولیان ناگلزمن با قدرت وارد بازی شدند و با پیروزی سه گل مقابل بارسا، حذف عجیب این تیم از لیگ قهرمانان را رقم زدند.

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ در پایان این دیدار گفت: “ما مقابل بارسلونا کاملاً کنترل داشتیم. با حریفی روبرو شدیم که فقط باید در دیدار بعدی لیگ قهرمانان اروپا پیروز می شد.” با این حال، ما هرگز اجازه ندادیم بارسا در طول بازی به درستی تمرکز کند و اگر منظم‌تر عمل می‌کردیم، می‌توانستیم بیش از سه گل به بارسلونا بزنیم.

قطعاً با توجه به روند بازی در نیمه دوم ما عمیق‌تر دفاع کردیم، اما اینکه یک گل هم دریافت نکردیم خیلی مهم بود. ما در هر مرحله گروهی 22 گل زدیم و فقط 3 گل خوردیم و فکر می کنم این عملکرد بسیار خوبی است.”

ناگلزمن درباره شانس بایرن مونیخ برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل گفت: “می توانم بگویم که شرایط خوبی برای رسیدن به رتبه هشتم داریم. ما به دنبال اثبات خودمان به عنوان یک مدعی هستیم.” ما در نهایت عنوان قهرمانی را به دست خواهیم آورد. ما بازیکنانی در تیم داریم که در تلاش هستند یک بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.”

دیدگاهتان را بنویسید