امیدوارم کاپیتان را در بایرن و دورتموند ببینم

ساعت: 19:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802815

سرمربیان ذوب آهن و نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار هفته شانزدهم که با برتری نفت همراه بود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان گفت: واقعا بازی عجیبی بود. گل فوق العاده ای از تیم نفت گرفتیم. شرایط خوبی را دنبال کردیم اما به دلیل کم تجربگی بازیکنمان 2 کارت زرد گرفت و همه برنامه ها نقش بر آب شد. من از هواداران عذرخواهی می کنم اما طبیعت فوتبال این است. مطمئنم در آینده با نتایجی که به دست می آوریم به هواداران تبریک می گویم. من مربی جوانی نیستم که از این اتفاقات دوری کنم. با تلاش مضاعف شرایط را تغییر می دهیم و به آن ایمان می آوریم.

وی ادامه داد: ما بازی برگشت را در آبادان بردیم و نفت در بازی برگشت پیروز شد و بر اساس اتفاقات فوتبالی ما را برد. یک روز برنده و یک روز بازنده; مهم بازگشت با اراده قوی است. تعطیلات که پر از پیچیدگی است، نه سرگرم کننده است و نه راحت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه هواداران اصلا راضی نیستند و خیلی ها از شما و زمین انتقاد می کنند، اضافه کرد: من به هواداران حق می دهم، به همین دلیل عذرخواهی می کنم اما باید واقع بین باشیم. تیمی را گرفتیم که روز آخر در لیگ ماند و بودجه اش را افزایش نداد. اعتراف می کنم امروز نتیجه بدی گرفتیم و اتفاقات فوتبال روی نتیجه تاثیر گذاشت. واقع بین باش؛ چون تارتاروس ششم و هفتم شد؟ یا باید سهمیه بگیره؟ در 2 سال گذشته نتیجه حتی بدتر بود. در نیم فصل اول می توانستیم 7 بازیکن لیگ برتری داشته باشیم، بازیکنان لیگ یک باید به لیگ برتر بیایند، چه باید جواب بدهند یا نه، همه اینها را باید در نظر بگیریم، من به هواداران حق می دهم، اما ما داریم. صبور بودن.

تارتاروس خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم ذوب آهن به وضعیت خود در آسیا برگردد و قهرمان شود، باید سرمایه گذاری و صبور باشیم. می توانیم با تیم های گل گهر، کپر رفسنجان، فولاد و … رقابت کنیم. نمی توانیم با بودجه محدود بگوییم هفتم شویم. می توانیم مانند پیکان و مسجد سلیمان این کار را انجام دهیم اما باید صبور باشیم. ما فقط توانستیم 7 بازیکن لیگ برتری بگیریم. سپس باید تعمیر کنیم و ببینیم آیا می توانیم بازیکنان مورد نظر خود را ببریم و شرایط بهتری را در سال آینده دنبال کنیم.

وی یادآور شد: باید صبور باشیم. ما نمی توانیم در سال اول با بودجه محدود دنبال سهمیه بندی باشیم. من حق را به هوادار می دهم، هوادار می خواهد تیمش برنده شود، ما نتوانستیم و اتفاقات فوتبالی به ضرر ما بود. باید نیم فصل دوم را جبران کنیم و به جای شرمساری به هواداران تبریک بگوییم.

سرمربی ذوب آهن گفت: از عملکرد خود در نیم فصل راضی هستید و مهاجمی خریدید که عملکرد رضایت بخشی نداشت؟ اگر کسی اینجا مثل پارسال نیست یا نمی تواند در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشد، این برای تیم ما نیست. بازیکنی بود که 20 میلیارد خرج کرد اما خوب نبود. این دلیل نمی شود که بگوییم خرید بدی داشته ایم. ما بازیکن را به خانه نیاوردیم و با توجه به عملکرد و عملکرد سال گذشته، سال گذشته هم بد نبودند. اینکه در این تیم و فضا عملکرد خوبی نداشتند باید این تعمیر و مشکلات را حل کنیم تا نیم فصل دوم بهتری داشته باشیم. انتظارم از خودم بیشتر بود و انتظار داشتم تیم در بالای جدول باشد اما این تیم سال گذشته شرایط خوبی نداشت. باید صبور باشیم، شرمنده ایم، اما چاره چیست؟ باید تلاش کنیم، بسازیم، تغییراتی ایجاد کنیم تا نیم فصل بهتری داشته باشیم.

منصوریان: امیدوارم سردار را در بایرن و دورتموند ببینم
علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب آهن گفت: به همه مردم آبادان تبریک می گویم. بازی بسیار سختی بود و قبل از بازی می دانستیم که تیم های تاتار به سختی پیروز می شوند، بد و چاق. از ضربه ریکانی گل خوردیم، بازی را کنترل کردیم و اخراج بازیکن ذوب آهن هم روی بازی تاثیر گذاشت. نتیجه بازی بهتر از روند کنترل بازی بود و امروز فقط نتیجه را می خواستیم. اگر خوش شانس بودیم می توانستیم در یک صحنه گل دوم را بزنیم. به همه کارکنان و بازیکنان، مسئولان و مدیران تبریک می گویم. همه می توانند روند بازی را تغییر دهند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان یادآور شد: نمی گویم استثنایی بودیم، چون باید منطقی باشیم، فقط بازی را مدیریت کردیم. من به بازیکنانم افتخار می کنم و به همه تبریک می گویم. فولاد به سختی باز می شد. به تیم تاتار تبریک می گویم، آنها به ما فشار زیادی وارد کردند. این 3 امتیاز برای ما حیاتی بود. بهترین صحنه های زندگی من امسال گل های قندی است که بچه های آبادان درست می کنند. به طور کلی آبادانی ها را تبریک می گویم.

وی در خصوص تغییرات نیم فصل اول و همچنین بازی تیم ملی گفت: در بازار نقل و انتقالات نمی توانیم کار خاصی انجام دهیم چرا که کل گروه در تلاش برای افزایش 10 درصدی است که دریافت کردیم. پایان این هفته به 50 درصد در دو هفته آینده. “ما دوست داریم یک بازیکن خارجی بگیریم، اما اهل بریز نیستیم. ما به آنچه داریم نگاه می کنیم، هر کدام را بیرون می آورم و وارد می کنم، آنها خوب بازی می کنند. ما بازیکنان خوبی داریم، بازیکنان جوانی هستند که اجازه نمی دهند هیچ کدام از ما بازیکن بگیریم. من از بازیکنانم خیلی راضی هستم، بعید است که آنها ورودی داشته باشند زیرا ما یک تیم B داریم و باید اضافه کنیم. آنها کم کم به تیم می رسند.

منصوریان یادآور شد: افتخار بازی در تیم ملی را داشتم و به عنوان دستیار و سرمربی تیم امید و بزرگسالان که زیر پرچم 3 رنگ بازی می کردند و نیمکت نشین بودند، از صمیم قلب برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. قلب. ما یکی از بهترین تیم های 20 سال اخیر را داریم. مجموعه ای از بازیکنان عزیز داریم. از همین جا به دوست خوبم سردار آزمون تبریک می گویم. تیم سردار دری به بایرن مونیخ و دورتموند می آید و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد حضور او در بایرن مونیخ و دورتموند باشیم. برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت دارم چون هیچ رنگی زیباتر از تیم ملی نیست. امیدواریم یک صعود زودهنگام داشته باشیم، در حال برنامه ریزی هستند و امسال با برگزاری اردوهای مختلف می توان گفت خارج از گروه خود هستیم.

منصوریان درباره زمین چمن فولادشهر گفت: با زمانی که در جام باشگاه ها داشتیم و زمانی که با فولاد بازی کردیم متفاوت است. نمی دانم چه شد اما در زمان بررسی کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمین فولادشهر بهتر از ورزشگاه آزادی بود. بعد به آذری گفتم زمین را خوب آماده کرده اند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید