خط و نشانی برای پرسپولیسی ها؛ بایرن مونیخ استقلالی شد!

خط و نشانی برای پرسپولیسی ها؛  بایرن مونیخ استقلالی شد!

محمدجواد محمدی درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال ملاطانی در جام حذفی اظهار داشت: نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و گل زدیم اما در نیمه دوم گرمای هوا کار را برایمان سخت کرده بود و از نظر روحی خسته شده بودیم. چرا گل زده شد اما خدا را شکر که با تجربه بازیکنی مثل مسعود شجاعی و تدابیر بی صدا الهامی به گل دوم رسیدیم تا پیروز میدان را ترک کنیم.

وی درباره تقابل تیمش با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تاکید کرد: هر تیمی که در این جام شرکت می کند به دنبال قهرمانی است و هدفی جز آن نداریم. پرسپولیس تیم قابل احترامی است و مطمئناً آنها می خواهند در این جام قهرمان شوند، اما ما قبلا صلاحیت خود را نشان داده ایم و در جام حذفی به عنوان پرسپولیس به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا این هوادار می تواند برد مقابل پرسپولیس در لیگ برتر را این بار در جام حذفی تکرار کند، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد اما قطعا به پیروزی مقابل پرسپولیس فکر می کنیم. چون راه دیگری نداریم.

این مهاجم هوادار با اشاره به حواشی باخت این تیم مقابل استقلال و متهم شدن آنها به تبانی از سوی برخی خاطرنشان کرد: این حرف ها اصلا صحت نداشت و کسانی که از نظر فنی فوتبال را دنبال می کنند همه چیز را می دانند. هوادار از روزی که تاسیس شده هرگز چنین شکستی را تجربه نکرده است و این اتفاقات در فوتبال عادی است. همین چند سال پیش، بارسلونا هشت گل به بایرن مونیخ نخورد، اما هیچکس از تبانی صحبت نمی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید