سرمربی تیم ملی والیبال بانوان از 12 بازیکن برای حضور در سومین اردو دعوت کرد


ساعت: 22:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822436

الساندرا کمدل 12 بازیکن را به سومین اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان در سال 1401 دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان ایران در سال 1401 روز چهارشنبه 24 فروردین ماه به پایان رسید و کمدل 12 بازیکن را به سومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

سومین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان از روز یکشنبه 27 فروردین ماه در کمپ چمران آغاز می شود و ورزشکاران دعوت شده به مدت 6 روز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری خواهند کرد.

زهرا بهشی، تهمینه درگزنی، فاطمه صفری، ستایش جبلی، مهسا صابری، مائده برهانی، محدثه مشغی، فرزانه زارعی، معصومه اسماعیلی، پوران زارع، ریحانه کریمی و شکیلا صدری در این مرحله از تمرین دعوت شده‌اند.

گفتنی است تعدادی از بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران برای همراهی تیم اسانس باریج کاشان در مسابقات قهرمانی باشگاه های بانوان آسیا به اردوی این تیم پیوستند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون های آسیا، بازی های آسیایی و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می کند.

رقابت های جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا با حضور تیم دهم از 30 مرداد تا 6 شهریور به میزبانی فیلیپین برگزار می شود که تیم ملی بانوان ایران در گروه اول با تیم های ویتنام، چین، کره جنوبی و فیلیپین همگروه است.

شاگردان الله در روز اول مرحله گروهی استراحت دارند و در روزهای دوم تا پنجم به ترتیب به مصاف کره، ویتنام، فیلیپین و چین خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید