سرمربی سابق پرسپولیس به مصدومیت القطر واکنش نشان داد: بازیکن بزرگی نیست!

دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برتری 3 بر صفر سرخپوشان تهرانی در خانه اصفهانی به پایان رسید.

حمید درخشان در گفت وگویی درباره ی قدرت نمایی شاگردان یحیی گل محمدی اظهاراتی را بیان کرد.

بازی پرسپولیس و ذوب آهن را چگونه ارزیابی کردی؟

به نظر من پرسپولیس در این دیدار متفاوت بازی کرد. پهلوان، ترابی، عبدی و به خصوص سیامک نعمتی فرم خوبی از فوتبال در زمین به نمایش گذاشتند و این خیلی مهم بود.

ذوب آهن را چطور دیدی؟

یکی دیگر از نکات زیباسازی فوتبال پرسپولیس بازی با ذوب آهن بود. آمدند و فوتبال بازی کردند چون می دانستند لیگ نیست و یک بازی حذفی است و چون در خانه بازی می کنند. این باعث شد پرسپولیسی ها در یک روز خوب با سه گل تیم را ببرند. اگر ذوب آهن می رفت و عقب می رفت و نزدیک بازی می کرد شاید به این زیبایی فوتبال نمی دیدیم.

کدام بازیکنان پرسپولیس بیشترین نقش را در این برد داشتند؟

حرکت زیبای قهرمان در گل دوم را خیلی دوست داشتم. در کل روز خوبی بود. گل سوم نیز با همکاری بسیار خوب به ثمر رسید. وقتی چنین فوتبالی را می بینید متوجه می شوید که پرسپولیس در این همه بازی احساسی بازی نکرده و منطق بیشتری در زمین حاکم شده است. تصمیمات درست بازیکنان در لحظات حساس به پیروزی پرسپولیس کمک کرد.

گل وحید امیری چقدر در این برد تاثیر داشت؟

عالی بود، خوب چرخید، ضربه ای ناگهانی و غافلگیرکننده زد و دقیق زد. ذوب آهن در ادامه برای جبران گل های بیشتری به ثمر رساند که باعث شد پرسپولیس راحت تر به گل برسد.

دو گل مهدی عبدی در غیاب عیسی القطر چقدر از مشکلات پرسپولیس در زمان مصدومیت او می کاهد؟

ما نباید خیلی نگران بازی بدون القطر باشیم و به او به عنوان یک بازیکن بزرگ فکر کنیم. او خیلی تأثیرگذار نیست. کمبود بازیکنانی مثل ترابی، وحید امیری و پهلوان می تواند به پرسپولیس لطمه بزند. مهدی عبدی هنوز کم تجربه است اما قطعا خوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید