سرمربی پرسپولیس جنجالی است؟ درخواست یحیی از وزیر

یحیی گل محمدی: دلمان برای هواداران پرسپولیس تنگ شده است

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردا تیمش مقابل نساجی گفت:

خوشحالم که میزبان اولین نشست خبری به عنوان میزبان و برای اولین بار در لیگ جدید هستم. دوست داریم این مسابقات با حضور هواداران به خصوص پرسپولیسی ها که همیشه داغ مسابقات بوده اند آغاز شود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:

امیدوارم مشکلات به زودی حل شود تا بتوانیم مانند سایر کشورها مسابقاتی را با حضور تماشاگران برگزار کنیم. می توانست زودتر اتفاق بیفتد، اما ما با تصمیمات اشتباه خود این کار را انجام دادیم.

یحیی گل محمدی تاکید کرد:

بازی بسیار مهمی در پیش داریم. ما به همه مسابقات به عنوان فینال نگاه می کنیم. این دومین فینال ما است و تیم نساجی ما نشان داده است که انسجام بالایی دارد. زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده است.

یحیی گل محمدی گفت:

انجام یک بازی خوب و کسب سه امتیاز برای ما یک اصل است. مصدومیت داریم اما بقیه بچه ها آماده اند تا بازی خوبی انجام دهند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره بازی قبلی مقابل فولاد گفت:

بازی در عربستان برای ما بسیار سخت بود و از نظر روحی نگران نتیجه بودیم. اتفاقی افتاد که نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم. در نیمه دوم مقابل فولاد خوب کار کردیم و در بازی های دیگر باید از ابتدا این گونه بازی کنیم. مطمئناً بازی هجومی تیم ما را خواهید دید.

گل محمدی درباره اظهارات بی کلام سرمربی نساجی درباره توانایی هایش و اینکه پرسپولیس شانس اول قهرمانی بود، تصریح کرد:

او با من خوب بود. با توجه به ثبات خوبی که پرسپولیس در سال های اخیر داشته، هر سال می توانیم خودمان را به عنوان یک شانس برای قهرمانی معرفی کنیم. ما شخصیت خوبی در بین بازیکنان داریم و همیشه می توانیم مدعی باشیم. الهامی با توجه به شرایط تیم خوبی ساخته و فکر می کنم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

او گفت که مدیرعامل را انتخاب نکرده است:

بلاتکلیفی در شأن باشگاهی مثل پرسپولیس نیست. خوب نیست مدیرعامل بهترین تیم هوایی آسیا مشخص نیست. از وزیر ورزش می خواهیم پرسپولیس را از گمنامی بیرون بیاورد. آقای صدری از روزی که آمد خیلی کمک کرد. او در این شرایط واقعا تنها است و مدیریت باشگاه در این شرایط بسیار سخت است. امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که به نفع باشگاه باشد. تقاضای زیادی وجود ندارد و فقط باید طرح سازمانی باشگاه مشخص شود.

یحیی گل محمدی درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالات و اینکه آیا مذاکراتی با کاوه رضایی انجام شده است، اظهار داشت:

هر بار که پنجره باز می شود چندین گزینه داریم اما هنوز خبری نیست. شرایطی که برای جذب بازیکن خارجی گذاشته اند سخت است. تیمی که می خواهد در آسیا مدعی شود، نیاز به بازیکنان باکیفیت دارد و “سخت کار می کند”. همه تیم ها ستاره هستند اما جذب بازیکنان خارجی با کیفیت می تواند به تیم کمک کند. ادامه می دهم و چندین بار با آقای صدری صحبت کرده ام تا پنجره را باز کنم. اگر مدت نقل و انتقالات تمام شود، باید به دنبال بازیکن آزاد باشیم. امیدوارم وقتی پنجره باز شد بتوانیم به گزینه های خود فکر کنیم.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره حواشی بعد از بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان و اظهارات مدیران دو تیم گفت:

ما با نیروها صحبت نکردیم و او با مسئولان برگزارکننده مسابقات صحبت کرد. وضعیت مسجد سلیمان واقعا سخت است. هر بار که آنجا بازی می کنیم، از یک هفته قبل برنامه ریزی می کنیم که چگونه به این شهر برسیم. این که دو بازی لیگ در یک روز برگزار نمی شود، یکی و دیگری ورزشگاه متناوب، حساسیت ایجاد می کند. در مقایسه با لیگ های عربی و حتی شرق آسیا، لیگ باکیفیتی داریم و برنامه ریزی و سازماندهی خوب می تواند به کیفیت بهتر لیگ کمک کند. این درخواست بزرگی نیست و همه می خواهند با حریفان خود برابری کنند. این همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم و امیدواریم که این اتفاق دیگر تکرار نشود.

یحیی گل محمدی به حضور کریم باقری در تیم ملی اشاره کرد:

دوست داریم بین تیم ملی و پرسپولیس تعامل داشته باشیم. این آرزوی من همیشه بوده و پرسپولیس همیشه بیشترین کمک را به تیم ملی کرده است. انتظار تعامل بیشتری را داشتم. ما تنها نماینده ایران در آسیا بودیم اما هیچ تعاملی صورت نگرفت و حتی بازیکنانی که دادیم هم چندان آماده برنگشتند. یکی خسته بود و دو نفر دیگر در بازی نبودند. همیشه گفته ایم که اولویت تیم ملی حضور بیل مکانیکی است و خانواده با آنها ارتباط دارد و تصمیم گیری را به آنها واگذار کردیم اما دوست داریم تعامل دو طرفه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید