سرمربی کروات سرمربی پرسپولیس می شود یا دستیار یحیی؟

سرمربی کروات سرمربی پرسپولیس می شود یا دستیار یحیی؟

پرسپولیس در ۲۲ فروردین ۱۳۰۱ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آلومینیوم اراک شد و تنها دو روز پس از آن شکست، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دفتر باشگاه رفت و با درویش دیدار کرد. به درخواست دراویش جلسه ای تشکیل شد.

روابط عمومی پرسپولیس درباره این دیدار نوشت: بحث در مورد مشکلات تیم و تلاش برای رفع آنها و همچنین برنامه ریزی برای تقویت روحیه تیمی محورهای اصلی جلسه بود. در این دیدار 6 بازی بعدی پرسپولیس تا پایان فصل در نظر گرفته شد تا این تیم بدون دغدغه و با شرایط مناسب خود را برای سایر دیدارها آماده کند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس یک روز پس از این جلسه ضمن تکذیب مذاکره بر سر گزینه های جانشینی سرمربی تاکید کرد: هرچند اصلا صحت ندارد.

از این جملات می توان نتیجه گرفت که نه تنها سرمربی، بلکه پرسپولیس نیز تغییر پستی نخواهد داد. با این حال سایت کروات اکستراتایم در این خبر نوشت که سرمربی کروات راهی ایران شده و احتمالا به باشگاه پرسپولیس خواهد پیوست.

سینیشا اورسکاین مربی 49 ساله زاگربی به عنوان یکی از دستیاران گل محمدی منصوب شده و احتمالا برای سرمربیگری پرسپولیس به ایران خواهد آمد.

حال باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس در این خصوص چگونه خواهد بود و آیا این مربی به جمع دستیاران گل محمدی اضافه خواهد شد؟

دیدگاهتان را بنویسید