تکذیب شایعه دستیار کروات و شکایت پرسپولیس از شایعات


ساعت: 17:00
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1822023

باشگاه پرسپولیس به شایعه اضافه شدن مربی کروات به کادرفنی واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در واکنش به اخبار عجیب درباره کادر فنی و لیست بازیکنان، تمامی اخبار مربوط به حضور اعضای جدید در کادر فنی را اعلام می کند. برای تنویر افکار عمومی با مازاد، لیست نقل و انتقالات و مواردی از این دست، ابتدا غیر واقعی، دروغین و شاید برنامه ریزی شده برای برهم زدن آرامش و همبستگی تیم و باشگاه و هواداران به نفع دیگران.

اینکه بعد از دو قهرمانی متوالی از کادر فنی فعلی و در زمان مدعی عنوان قهرمانی، هر روز سوالات جدیدی در رابطه با تغییرات کادر فنی پرسپولیس مطرح می شود یا اینکه 6 بازی باقی مانده در پایان فصل و در حال صحبت است. در مورد مازاد کورس قهرمانی و خرید بازیکنان پرسپولیس فراتر از خوردن اخبار غیر موثق به یک روند خبری غیرعادی تبدیل شده است.

در همین راستا با صراحت و اطمینان کامل اعلام می کنیم که هیچ صحبتی یا تغییری در کادر فنی باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته است. بنابراین هر خبری در این زمینه می تواند توطئه علیه پرسپولیس یا تاکتیک رسانه ای گروه ها و تیم های خاص باشد. پرسپولیس در پایان این فصل بدون حرف و حدیث با سرمربیگری یحیی گل محمدی و با توجه به تفکرات او برنامه های خود را پیش خواهد برد.

برخلاف اخبار منتشر شده در رسانه های کرواسی، سرمربی پرسپولیس نیز گویا قصد ندارد ایرانی یا غیر ایرانی جدید را در تیمش به خدمت بگیرد. ناگفته نماند که در این زمان حساس هیچ مازادی وجود ندارد.

باشگاه پرسپولیس همانطور که به تجربه می‌دانند به هواداران اعلام می‌کند که با قدردانی از این گونه مطالب و پرداختن به آن در شبکه‌های اجتماعی، ضمن تبلیغ خیریه علیه پرسپولیس، شرایط را برای تیم محبوب خود در مواجهه با خود سخت خواهند کرد. با چنین جریاناتی بهترین سلاح متوقف کردن روندی است که به ضرر پرسپولیس شروع شد اما نه در مقابل سایر تیم ها. این بسیار مشکوک است.

باشگاه پرسپولیس نیز اعلام می کند که در شرایط فعلی فرصت طرح دعوی در میز را دارد و با شرایط موجود به سراغ آن خواهد رفت. رسانه های محترم باید مراقب باشند که مورد استفاده کلاهبرداران و برخی دلالان قرار نگیرند و عواقب کار را بپذیرند. همچنین تاکید می شود که باشگاه پرسپولیس نماینده ندارد و هرکسی غیر از مسئولان باشگاه و تیم او به عنوان نماینده پرسپولیس در مذاکرات جاعل هستند و قصد کلاهبرداری دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید