شایعات پیرامون ستاره فرانسوی را تکذیب کنید

آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی فصل گذشته به صورت قرضی از بارسلونا جدا شد و به باشگاه سابقش اتلتیکو مادرید رفت. با نزدیک شدن به فصل، شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن به گوش می رسد و احتمال بازگشت آنتوان گریزمان به بارسلونا همچنان محتمل است. اسپورت اخیرا در گزارشی اعلام کرد که گریزمان فصل آینده بخشی از اتلتیکو مادرید خواهد بود و آنتوان گریزمان به نوکمپ باز نخواهد گشت.

اخیرا جلسه ای بین میگل هل مارین، مدیر اتلتیکو و متئو ژرمنی، مدیر ورزشی بارسلونا برگزار شد و دو طرف بر سر تمدید حضور آنتوان گریزمان در پایتخت اسپانیا حداقل برای یک فصل دیگر به توافق رسیدند. در واقع این بازیکن به صورت قرضی دو ساله با بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی در پایان سال دوم راهی اتلتیکو شد. اما بندی در قرارداد وجود دارد که آنتوان گریزمان باید حداقل در 50 درصد دقایق فصل حضور داشته باشد و چنین گزینه ای برای بند خرید اجباری فعال می شود.

اگرچه به نظر می رسد گریزمان فصل آینده برای اتلتیکو بازی خواهد کرد، اما منابع اسپانیایی از علاقه بیلبائو به جذب او خبر دادند. یکی از کاندیداهای ریاست اتلتیک بیلبائو گفت که با مارسلو بیلسا برای سرمربیگری این تیم به توافق رسیده است و اگر رئیس باشگاه شود، بیلسا گریزمان را با خود به باشگاه خواهد آورد. بیلبائو فقط بازیکنان باسکی را جذب می کند، اما طبق قوانین باشگاه، بازیکنان خارجی که در سنین نوجوانی در باشگاه های ایالات متحده بزرگ شده اند نیز می توانند برای بیلبائو بازی کنند. گریزمان در 13 سالگی به آکادمی سوسیداد پیوست، بنابراین مشکلی برای بازی در بیلبائو نخواهد داشت.

با این حال، ساعاتی پیش، فابریزیو رومانو گفت که هیچ مذاکره‌ای بین اتلتیک بیلبائو و آنتوان گریزمان انجام نشده است و حتی تا به امروز احتمال انتقال آن وجود نداشته است. تنها برنامه آنتوان گریزمان برای فصل آینده درخشش با اتلتیکو مادرید و بازگشت به اوج است.

دیدگاهتان را بنویسید