شایعات مذاکره با کی روش را تکذیب می کنم. طرف ندارم/ با تاج ائتلاف کرده ایم و بر اساس یک برنامه پیش می رویم.


ساعت: 17:34
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882370

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر هیچ سمتی ندارم و از هیچکس تکلیفی برای مذاکره با کی روش دریافت نکرده ام.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی محمدنبی، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال پس از ثبت نام در انتخابات گفت: سوال ما پست نیست، سوال کمک است. گروه ما می تواند کارهای زیادی برای فوتبال انجام دهد. باید در مسیر ایجاد رونق و به همراه آن تحول فوتبال حرکت کنیم. فارغ از افرادی که در فدراسیون فوتبال برای انتخابات ثبت نام کرده اند، افرادی که در این ورزش در کشور پیشرفت کرده اند باید کمک کنند.

وی همچنین گفت: جدای از هم افزایی، سوال تیم ملی را داریم. بعد از انتخابات 60 روز تا جام جهانی فرصت داریم که کافی نیست و باید برنامه های تیم ملی برای جام جهانی را محقق کنیم. اولین توصیه من به فوتبالیست های تیم ملی این است که تمرکز خود را روی آمادگی تیم های باشگاهی و تیم ملی خود بگذارند و نگران چیزهای دیگر نباشند. این وظیفه فدراسیون است که مشکلات را حل کند. باید اختلاف سلیقه را به موقع حل کنیم.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه صحبت هایش با کارلوس کی روش گفت: تکذیب می کنم. من در حال حاضر هیچ سمتی ندارم و از کسی مأموریتی دریافت نکرده ام.

نبی در مورد اینکه اگر این مقام را داشت چه تصمیمی می گرفت، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب یک بار به جام جهانی رفتیم و حالا بعد از انقلاب برای پنجمین بار به جام جهانی می رویم. ما تجربه حضور در جام جهانی با مربی ایرانی و حرفه ای خارجی را داریم و از این تجربه برای بهترین شرایط و کسانی که می توانند روی نیمکت تیم ملی بنشینند استفاده می کنیم. ما باید افکار مشترک داشته باشیم و تیم ملی مثل گذشته سرباز تیم ملی باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ممکن است به نفع تاج کناره گیری کند، گفت: ما ائتلاف کرده ایم و با یک برنامه واحد جلو می رویم. او به عنوان رئیس جمهور ثبت نام کرده است و من نایب رئیس هستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید