شایعات عجیب تکذیب شد; خبر خوب استقلال

شایعات عجیب تکذیب شد;  خبر خوب استقلال

تمرینات استقلال یک روز پس از برد بزرگ مقابل سپاهان در مجموعه ورزشی آرارات برگزار شد و آبی ها زیر نظر فرهاد مجیدی، گابریل پاین، صالح مصطفوی و دیگر اعضای این تیم تمرین کردند تا برای دیدار پس از ریکاوری آماده شوند.

درست قبل از جدال حساس مقابل سپاهان، اخبار عجیبی مبنی بر اختلاف سرمربی ایتالیایی و مجیدی در رسانه ها و مطبوعات منتشر شد. حتی برخی گفته اند گابریل پین پس از دیدار با سپاهان ایران را ترک خواهد کرد چرا که اختلافات او و سرمربی استقلال به اوج خود رسیده است.

این ادعا خلاف شواهد را نشان می داد، چرا که در تمام روزهای آموزش استقلال، تصاویر منتشر شده از این آموزش ها نشانی از ناراحتی در چهره مجیدی یا پاین نداشت و این دو حتی دو بار با هم صحبت و صحبت کردند. آنها خندیدند و عکس ها در رسانه های رسمی باشگاه منتشر شد.

اما در دیدار مقابل سپاهان مجیدی طبق معمول با پین وارد ورزشگاه آزادی شد و در طول بازی این دو بارها با هم صحبت کردند و تاکتیک های مختلفی را برای گلزنی در نظر گرفتند.

در تمرین امروز مجیدی و پین بار دیگر با هم دیدار کردند تا درباره موضوعات مختلف صحبت کنند. حتی این مربی ایتالیایی پس از پایان بازی دیروز تمامی اخبار اختلاف با مجیدی را تکذیب کرد تا تمامی شایعات و اخبار کذب مبنی بر اختلاف این دو را تکذیب کند.

دیدگاهتان را بنویسید