خبر عجیب از بازی جنجالی تراکتورسازی و پرسپولیس; شایعات در اطراف خیابان سئول

خبر عجیب از بازی جنجالی تراکتورسازی و پرسپولیس;  شایعات در اطراف خیابان سئول

جلسه کمیسیون انضباطی به مناسبت دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس برگزار نشد! لحظه عجیب دلیل کمیسیون انضباطی بود که اعلام کرد: با توجه به غیبت غلامرضا سلیمانی ناظر بازی های تراکتورسازی و پرسپولیس در این جلسه، وی باید در جلسه روز پنجشنبه کمیسیون انضباطی با حضور امید آلیشیا و سعید آقایی حضور پیدا کند و بدهد. توضیحات وی در این رابطه همچنین افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس و کاظم محمودی سرپرست تراکتورسازی دوشنبه هفته آینده (9 خرداد) در جلسه کمیسیون انضباطی شرکت خواهند کرد.

گفته می شود کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی تمامی مدارک و توضیحات طرفین، پس از پایان لیگ در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد. علیرغم اینکه غلامرضا سلیمانی ناظر بازی به همراه سیدرضا مهدوی داور بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در تبریز گزارش مکتوب خود را نوشتند و به سازمان لیگ و کمیسیون انضباطی ارائه کردند. نیاز به حضور فیزیکی روی یکی از آنها؟

این اطلاعات عجیب کمیسیون انضباطی باعث شد تا انواع و اقسام شایعات در اطراف خیابان سئول و فدراسیون فوتبال منتشر شود. آخرین شایعه دست به دست شدن کمیته انضباطی است که لیگ تمام شده و تا حدودی نتیجه تیم ها و نایب قهرمانی یا سومی مشخص می شود و پس از آن حکم به تکرار این دیدار در زمین بی طرف می دهد. بدون تماشاگر!

البته نمی دانیم که آیا پرسپولیس موضوع این تصمیم قرار می گیرد یا خیر، زیرا تنها خواسته درویش و دوستانش نتیجه بازی جنجالی و نیمه تمام تبریز 3 بر صفر است.

به نظر می رسد کمیسیون انضباطی با این اطلاعات عجیب عامل اصلی ترویج و انتشار شایعات مختلف بوده است!

دیدگاهتان را بنویسید