از تکذیب شایعات تا ادعاهای ضد و نقیض/ بودجه تراکتور دو برابر و نیم شد.


ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843970

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی از افزایش بودجه فصل آینده این باشگاه از 2 برابر به 2 و نیم برابری و تصویب آن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، شب گذشته برنامه «موج ورزش» با محوریت بررسی وضعیت باشگاه تراکتورسازی از شبکه استانی سهند پخش شد و کاظم محمودی مدیر تیم فوتبال این باشگاه مهمان این برنامه است. برنامه


امتناع از اضافه شدن روانپزشک به کادر تراکتور

محمودی در مراسم معارفه خود به شایعه حضور امید روانخواه در ستاد این تیم پاسخ داد و گفت: اضافه شدن هر یک از اعضای جدید به کادرفنی تراکتورسازی کاملا صحت ندارد و آن را رد می کنم.

وی یادآور شد: متأسفانه فصل گذشته تیم از ابتدا با حاشیه مواجه بود اما با آمدن ساغلام در نیم فصل حواشی جمع آوری شد و با حمایت مالی مالک باشگاه نتایج خوبی به دست آوردیم و روند تیم افزایش یافت. “


قرارداد سالم 99.99 درصد تمدید شده است.

سرپرست تراکتورسازی با تاکید بر اینکه نظر هیات مدیره باشگاه ایجاد ثبات در تیم است، گفت: با احتمال 99.99 درصد قرارداد سرمربی تراکتورسازی تمدید می شود. جلسه هیئت مدیره باشگاه فردا برای نهایی شدن قرارداد با ساغلام برگزار می شود.

محمودی در خصوص انتقال تراکتورسازی گفت: لیست مازاد مشخص شده و با چهار تا پنج بازیکن از کادر مورد نظر مذاکرات اولیه را انجام داده ایم. بازیکنان جدید باید از نظر فنی و اخلاقی شایسته تراکتور باشند.


درخواست برای مجوزهای حرفه ای

وی همچنین از تغییرات در قرارداد اسپانسرینگ تیم پوشاک و مراحل اخذ مجوز حرفه ای خبر داد و گفت: در حال کار برای اخذ مجوز حرفه ای هستیم و شاید جزو اولین تیم هایی باشیم که امسال مجوز دریافت می کنیم.

محمودی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه زیرساخت های لازم آکادمی باشگاه و امکانات تیم های پایه پیش بینی شده است، افزود: باشگاه در حال مذاکره برای استفاده تیم های پایه از ورزشگاه است.


انتظارات هواداران در فصل گذشته برآورده نشد

علی حطر معاون و مدیر نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی نیز در این برنامه به عنوان مهمان تلفنی در فضای مجازی حضور یافت و گفت: متاسفانه تراکتورسازی در ابتدای فصل گذشته خوب بسته نشد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. طرفداران.”

وی در خصوص وضعیت نیمکت تراکتورسازی گفت: انتظار داریم ساغلام طی یکی دو روز آینده برای شروع نقل و انتقالات قرارداد امضا کند. به نظر ما آقای ساغلام فصل آینده سرمربی تراکتور هستند مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره ای رخ دهد.


افزایش 2 تا 2 و نیم برابری بودجه تراکتور

به گفته نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی، بودجه این باشگاه برای فصل آینده فوتبال کشور از 2 برابر به 2 و نیم برابر افزایش یافته است که به تصویب هیئت مدیره رسید. البته از چهره او خبری نبود.

حاتیر که در روزهای اخیر مورد انتقاد قرار گرفته در واکنش به افت سرعت باشگاه تراکتورسازی در نقل و انتقالات گفت: از هواداران می خواهیم تحت تاثیر محتوای فضای مجازی قرار نگیرند و به ما اعتماد کنند.


ادعاهای ضد و نقیض آنتن زنده!

اما اظهارات جنجالی سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی و نایب رئیس هیئت مدیره و مسئول نقل و انتقالات این باشگاه در خصوص قرارداد سالم موضوع مورد توجه این برنامه بود.

محمودی با اعلام اینکه پیش نویس قرارداد سرمربی تراکتورسازی آماده شده و پس از تایید هیات مدیره برای وی ارسال می شود که لحظاتی بعد حطر اعلام کرد این قرارداد ارسال شده است!

با این حال هر دو کارمند تراکتورسازی معتقد بودند که تمدید قرارداد ارطغرل ساغلام قریب الوقوع است و قول دادند که تیم تراکتورسازی برای اعزام تیمی قدرتمند به فصل آینده فوتبال کشور تلاش کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید