سریال تابستانی شبکه تماشا / پخش فرار از زندان افتتاح شد


ساعت: 16:50
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877625

چند مجموعه تلویزیونی از جمله «راه در رو»، «فرار از زندان» و «خوشنشین ها» در باکس ویژه تابستانی از شبکه تماشا پخش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سریال های «راه در رو»، «خوش نشین ها»، «فرار از زندان»، «روزگرخوش حبیب آقا» و «مستوران» قرار است تابستان امسال از شبکه تماشا پخش شوند. البته سریال مدیر کل 18 ساعت طول می کشد، افسانه جومونگ در تابستان 19 ساعت طول می کشد.

با پایان یافتن سریال «دزد و پلیس» ساخته سعید آقاکانی، سریال «جاده به چهره» این کارگردان به تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی جایگزین شد.

مهران گفوریان، سعید آقاکانی، مرجانه گلچین، یوسف تیموری، نانوا صحرارودی، زنده یاد حلیمه سعیدی و احمد پورمحبر، مونا بییی، امیر گافارمنش، روشنک عجمیان، مهلک باقری، جلیحه فرهاردج، جاجی.

«راه در رو» برای مسعود با بازی مهران گفوریان با بازی همسرش سمیرا با بازی مونا بیگی و خواهرش گلروک با بازی مرجانه گلچین است که در خانه های اجاره ای زندگی می کنند. این او را در مخمصه ای قرار می دهد که از 15 قسمت سریال اجتناب می کند. این سریال ساعت 20 پخش می شود و 2، 8 و 14 روز بعد بازپخش می شود.

شبکه تماشا پس از پخش دو فصل از سریال «درد بزرگ» با سریال طنز «دلنشین» مخاطبان خود را در باکس سریال طنز همراهی می کند. سریال 27 قسمتی «خوش نشین ها» به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و کارگردانی سعید آقاکانی، پنجشنبه 9 تیرماه ساعت 21 پخش می شود و مجدداً 15، 21 و 15 روز بعد پخش می شود.

بازیگران زنده سیروس گرجستانی، حمید لولایی، مرجانه گلچین، علی صادقی، حدیث تهرانی، زنده یاد حلیمه ساعدی، امیر گافارمنش، مهران رجبی، محمد کاسبی و صبا کمالی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال خارجی «فرار از زندان» برای پخش امشب 30 خرداد ماه ساعت 22 برنامه ریزی شده و در ساعت های 16، 10 و 16 روز بعد بازپخش می شود. این سریال به کارگردانی Paul Schoering، پنج فصل از سال 2005 تا 2019 تولید شد.

داستان «فرار از زندان» حول محور دو برادر به نام‌های لینکلن باروز و مایکل اسکافیلد می‌چرخد. باروز به خاطر جنایتی که مرتکب نشده بود به حبس ابد محکوم شد و اسکافیلد نقشه ای مفصل برای نجات برادرش از زندان و حذف شغلش طراحی کرد.

بر این اساس در گیشه این شبکه ساعت 23 از 20 تیرماه با پایان یافتن سریال «سه در چهار» سریال «روزگار خوش حبیب آقا» پخش و ساعت 17، 11 و دوباره پخش می شود. 17 ساعت

کارمندی به نام حبیب آقا که زندگی آبرومندانه ای دارد و برخلاف برخی از اطرافیانش نمی خواهد از موقعیت خود برای کسب درآمد بیشتر سوء استفاده کند و به همین دلیل دچار مشکلات و مشکلاتی می شود که …

سیروس، مهوش صبرکان، سودابه گرجستانی، محمود جعفری، سعید آقاکانی، امیر گافارمنش، ناصر گیتی جاه و عباس جمشیدی فر در فیلم روزگار کوش حبیب آقا به ایفای نقش پرداختند.

فصل اول سریال مستران با نگاهی به داستان های کهن ایرانی به کارگردانی مسعود آپارور و سید جمال سید خاتمی و تهیه کنندگی عطا پناهی از پنجشنبه دوم تیرماه ساعت 24 به صورت همزمان در رشته بوکس آغاز و پخش می شود. دوباره روی آنتن 6 و 12 روز بعد. می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید