سریال سعید آقاخانی از شبکه نسیم پخش می شود


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836676

مجموعه تلویزیونی «نقطه خط» به کارگردانی سعید آقاکانی از 20 اردیبهشت از شبکه نسیم پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، کنداکتور شبکه نسیم از شنبه 15 اردیبهشت ماه تغییر می کند.

ادامه «دورامی» و «هندوان»، سری جدید مسابقه «فوتبال»، فصل جدید انیمیشن «تهمان»، «کارستون» و «شکرستان» از تغییرات مهم این روزهای شبکه نسیم است. برنامه های «بابا» و «نسیم آوا» در کنار سایر برنامه ها باعث تنوع بخشی به برنامه پخش خواهد شد.

“مجموعه”:

مسابقه دورهمی با اجرای مهران مدیری جمعه و شنبه هر هفته از ساعت 23 پخش می شود. این برنامه که بر اساس اطلاعات عمومی است با حضور بازیگران، خوانندگان و هنرمندان اجرا می شود.

خندوانه:

این برنامه در ادامه سری هشتم و با تغییراتی در دکور و اشیا طبق روال گذشته از یکشنبه تا پنجشنبه با اجرای رامبد جوان و هنر جناب خان ساعت 23 پخش می شود.

“فوتبال”:

«شوتبال» از فصل جدید نوروز 1401 پخش می شود بر این اساس این برنامه با رسالت و ویژگی های ذاتی خود با حضور شخصیت ها، چهره های مطرح ورزشی و محبوب در دو گروه زن و مرد با اجرای علی عامل هاشمی و سوگل. طهماسبی رقابت های جذاب و هیجان انگیزی را در زمین «شاتل» آغاز خواهد کرد.

شاتبال با تغییر بازی ها و فضای ویژه استودیو خود را برای یک مسابقه مفرح آماده می کند، این برنامه شنبه تا سه شنبه از ساعت 21:30 از شبکه نسیم پخش می شود.

“افترا”:

مسابقه تهمت بزرگ در دوره جدید برای معرفی یک فینالیست دیگر فصل جدید خود را آغاز می کند. این برنامه از چهارشنبه تا جمعه ساعت 21:30 با اجرای آیدن هتای و بهداد سلیمی پخش می شود.

کارستون:

فصل دوم «کارستون» با اجرای میثم درویشان پور اجرا می شود. این برنامه به بررسی سیر تحول مشاغل از گذشته تا شکل جدید امروزی می پردازد و همراه با روز کاری هر حرفه، چالش ها، ویژگی ها و فرصت های این کسب و کار را ارائه می دهد. این برنامه از چهارشنبه تا جمعه از ساعت 21:00 از شبکه نسیم پخش می شود.

“شکرگزاری”:

مجموعه انیمیشن «شکرستان» در ایام پخش نوروزی با قسمت های جدید از شنبه تا سه شنبه از ساعت 21 از شبکه نسیم پخش می شود. این انیمیشن با ارجاعات ویژه به بیان نکات فرهنگی و اجتماعی با نگاهی طنز می پردازد.

سری عنوان:

مجموعه تلویزیونی «نقطه خط» به کارگردانی سعید آقاکانی و نویسندگی مصطفی کیایی و سعید جلالی محصول سال 1390 سه شنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 20:00 پخش می شود.

این سریال درباره کارمندی است که در ازدواج و تهیه جهیزیه دخترش شرکت می کند که با درخواست وام دخترش موافقت می کند، اما در عین حال حکم بازنشستگی او را صادر می کند.

بازیگرانی چون حمید لولایی، علی صادقی، گلمرضا نیکا، مریم سعادت و … در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

نسیم آوا:

موسیقی هنرمندان بلغاری با اجرای رضا محبی پنجشنبه و جمعه ساعت 19 از شبکه نسیم پخش می شود.

“با بابا”:

این برنامه برگرفته از مهارت های ارتباطی پدران و فرزندان است که در هر قسمت شاهد تعامل و همکاری پدران با فرزندانشان بوده است.

«با بابا» شنبه تا چهارشنبه از ساعت 19:00 از شبکه نسیم پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید