هفت سین نسیم در بهار / ویژه برنامه های شبکه نسیم در ایام نوروز


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816313

ویژه برنامه های خندوانه، دورهمی، شوتبال، تهمتن، بالا خونه و شکرستان ویژه برنامه هایی هستند که شب های نوروز را با مخاطبان خود همراهی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، ویژه برنامه های خندوانه، دورهمی، شاتبال، تهمتن، بالاخونه و شکرستان ویژه برنامه هایی است که شب های نوروز را با مخاطبان خود همراهی می کند.

عید نوروز با خنده مبارک:

خندوانه با اجرای رامبد جوان با جناب خان، لحظات مفرح و شاد، موضوعات خاص و دعوت از اقوام مختلف ایران از یکشنبه 29 اسفند هر شب از ساعت 23:00 از شبکه نسیم پخش می شود.

علاقه مندان می توانند بازپخش این برنامه را روز بعد در ساعت های 6، 11 و 17 تماشا کنند.

دورهمی در نسیم:

سریال جدید دورهمی از شنبه 28 اسفند هر شب ساعت 21 با اجرای مهران مدیری روی آنتن می رود. این برنامه افراد مشهور، هنرمندان را دعوت می کند. ورزشکاران با رویکردی جدید و دیدگاهی متفاوت اوقات خوشی را برای مخاطبان سپری خواهند کرد.

گفتنی است بازپخش مسابقه بزرگ از دورهمی 3، 9، 15 روز بعد از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

هیجان در میدان تیر:

مسابقه تیراندازی با یک مسابقه مهیج و دوستانه با حضور هنرمندان و ورزشکاران به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان از چهارشنبه 3 فروردین ماه چهارشنبه تا جمعه از ساعت 20:00 با اجرای علی عامل هاشمی در ایام نوروز پخش می شود. 1401 د.

این برنامه که در قالب دو تیم به رقابت می پردازد با حضور فرزندان خود در این مسابقه شرکت کردند.

این برنامه 1، 8، 14 روز بعد بازپخش می شود.

چالش تکتمن:

مسابقه بزرگ تهمت به تهیه کنندگی رضا نصیری بر اساس قدرت، سرعت و تمرکز با المان های چالش برانگیز از شنبه 28 اسفند تا شنبه تا سه شنبه از ساعت 20 در ایام نوروز با اجرای بهداد سلیمی و آیدین هتای از این شبکه پخش می شود. .

همچنین تکرار این مسابقه روز بعد ساعت 1، 8 و 14 از شبکه نسیم پخش می شود.

نسیم بر سر خانه:

فصل دوم این شبکه کوچک به نام بالا خونه به کارگردانی امیرسلطان احمدی از 11 فروردین هر روز ساعت 19 در ایام نوروز پخش می شود تا شاهد طنز عروسکی باشیم.

عموم مردم می توانند روز بعد ساعت 14 و 13 از مجموعه عروسک بالاخونه دیدن کنند.

شیرین مانند روز شکرگزاری:

سری جدید انیمیشن جذاب شکرستان به عید نوروز برای مخاطبان خود می رود و با ظاهری هنرمندانه و با فرمی شناخته شده به مشکلات و مخاطرات اجتماعی می پردازد.

مجموعه عروسک های شکرستان را می توانید روز بعد در ساعت های 4:30، 10:30 و 16:30 از پنجره شبکه نسیم تماشا کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید