برگزاری جشن های بهار و نوروز در زنجان تا 13 فروردین / ویژه برنامه روز جمهوری اسلامی در زنجان


ساعت: 12:50
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1818000

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان:

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: تعطیلات بهار و نوروز به ترتیب تا 13 فروردین در محل سابق کارخانه کبریت زنجان و سبزه حمیدان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا نظری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به برنامه های فرهنگی شهرداری زنجان در ایام نوروز سال 1401 گفت: برنامه ای با عنوان جشن بهار تا 13 فروردین صبح و بعدازظهر در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان واقع در محل کارخانه کبریت سازی زنجان.

وی گفت: این برنامه شامل نمایشگاه صنایع دستی، برنامه های فرهنگی، هنری و سرگرمی، مسابقات ورزشی و جنگ شادی است که تا 13 فروردین در محل کارخانه کبریت سابق زنجان برپاست.

نظری با اشاره به اینکه این برنامه ها منحصرا توسط شهرداری برگزار می شود، افزود: ساعت برگزاری نمایشگاه از ساعت 10 تا 20 و سایر برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی نیز از ساعت 16 تا 20 برپا می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به فعالیت اتوبوس گردشگران گفت: اتوبوس گردشگری تا صبح روز 13 فروردین صبح و بعدازظهر (یک تور) فعال است.

وی با بیان اینکه اتوبوس گردشگری از میدان بسیج آغاز می شود، گفت: مسیر اتوبوس شامل بازدید از موزه ها، مساجد تاریخی و بازار زنجان است که از میدان بسیج حرکت کرده و به همان میدان باز می گردد.

نظری خاطرنشان کرد: ساعت کار اتوبوس گردشگران 10 نوبت صبح و 16 بعد از ظهر است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به تعطیلات نوروزگاه در سبزه میدان گفت: این برنامه تا 13 فروردین با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و گردشگری برگزار می شود. کاردستی از ساعت 17 تا 7 بعد از ظهر.

وی در خصوص فعالیت پارک بانوان شرق زنجان خاطرنشان کرد: پارک بانوان دایر و آماده پذیرایی از شهروندان است اما پارک خانواده غرب زنجان متعلق به منطقه یک شهرداری زنجان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: به مناسبت 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی) ویژه برنامه ای خواهیم داشت که جزئیات آن متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید