30 پروژه ورزشی در استان زنجان ساخته می شود / تهیه سند راهبردی ویژه 1404 تا پایان فروردین در زنجان


زمان: 15:13
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815489

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 30 پروژه ورزشی در استان زنجان ساخته می شود، گفت: 10 سالن بدنسازی، 10 زمین چمن مصنوعی و 10 زمین ورزش ساحلی در کل استان زنجان ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; علی اسماعیلی در همایش استانی روز جوان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امروز باید یادی کنیم از جوانانی که در دوران دفاع مقدس و انقلاب به بارگاه خیر عینیت بخشیدند، گفت: این جوانان ما را می گیرند. مسئولیت در سنگر آموزش سخت دردن.

وی با بیان اینکه شما معلمان جوان میوه های روییده در مدرسه شهید و شهادت هستید، گفت: دیدن جوانان در جایگاه معلمی ما را خوشحال می کند.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش بررسی و تعمیق سند تحول آموزش و پرورش گفت: این نوع همایش ها به صورت فصلی و مستمر برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه همه معلمان جوان استان زنجان به سند تحول آموزش و پرورش اشراف دارند، ادامه داد: این گامی در جهت دستیابی به شخصیت اساسی سند تحول است. کاربرد آن در مدارس

وی با بیان اینکه استان زنجان در اجرای سند تحول از جایگاه خوبی برخوردار است گفت: سمینارهای خوبی برای تبیین سند تحول در استان برگزار شد.

اسماعیلی با بیان اینکه گام های خوبی برای سند 1404 آموزش و پرورش استان زنجان برداشته شده است، خاطرنشان کرد: استان زنجان بر اساس سند تحول در پایان فروردین 1401 دارای سند ویژه آموزش و پرورش خواهد بود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم گفت: علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، نفوذ جریان های معاند و سبک زندگی از موضوعات مهمی است که در بیانیه مطرح شده و باید مورد توجه معلمان جوان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه 14 میلیارد تن اعتبار از سوی معاونت تربیت بدنی به استان زنجان اعطا شده است، گفت: 10 سالن بدنسازی، 10 زمین چمن مصنوعی و 10 زمین ورزش ساحلی در سراسر استان زنجان ساخته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه این پروژه ها در مناطق فقیرنشین استان ساخته می شود، خاطرنشان کرد: دولت با شعار عدالت بر سر کار آمده و برای تحقق آن تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید