سلما هایک در فیلم جدید آنجلینا جولی شرکت می کند/ شروع تولید در ایتالیا


ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854859

آنجلینا جولی فیلمنامه نویس «بدون خون» را نیز کارگردانی خواهد کرد که سلما هایک و دیمین بشیر در ایتالیا در آن نقش آفرینی خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، آنجلینا جولی کارگردان «بی خون» بازیگران خود را انتخاب کرده و از سلما هایک و دیمین بشیر به عنوان بازیگران این فیلم نام برده می شود.

جولی علاوه بر کارگردانی فیلمنامه نویس و تهیه کننده فیلم نیز خواهد بود.

آنجلینا جولی این فیلم را با شرکت مستقل FreeMantel می سازد. در اسفند ماه قراردادی سه ساله با کمپانی سازنده امضا کرد و بلافاصله اعلام شد که اولین وظیفه آن قرارداد ساخت فیلم بی خون خواهد بود.

قرار است در این قرارداد فیلم های بلند، مستند و سریال تولید شود و جولی ممکن است علاوه بر کارگردانی در برخی از این پروژه ها نیز مشارکت داشته باشد.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، این پروژه در ماه می امسال در ایتالیا تولید می شود و کار بر روی لوکیشن های فیلمبرداری در Puglia، بازیلیکا و رم، ایتالیا آغاز شده است.

این فیلم بر اساس کتاب پرفروش الساندرو باریکو ساخته شده و درباره درگیری با یک غریبه است.

«بدون خون» پنجمین فیلم جولی در مقام کارگردان است. وی با ابراز خوشحالی از فعالیت در ایتالیا، باریکو را کتابی با شعر و احساسات بی نظیر توصیف کرد که نگاه ویژه ای به جنگ دارد.

وی افزود: این کتاب به پرسش هایی می پردازد که پس از آسیب، ضرر یا بی عدالتی از ما پرسیده می شود.

فریمنتل اخیراً برای «هشت کوه» ساخته فلیکس ونگرونیگن و شارلوت واندرمایر برنده جایزه کن شد. «دست خدا» معروف پائولو سورنتینو نیز متعلق به همین شرکت بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید