سلیمی کاندیدای وزنه برداری ایران در کمیسیون ورزشکاران IWF/ مسابقات جهانی بهداد در کلمبیا


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901213

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کاندیدای وزنه برداری ایران برای کمیسیون ورزشکاران IWF شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهداد سلیمی قهرمان المپیک و سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری به عنوان کاندیدای ایران در انتخابات کمیسیون ورزشکاران IWF معرفی شد.

بهداد سلیمی که در حال حاضر عضویت در کمیسیون ورزشکاران و عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ایران را در کارنامه خود دارد، با انتخاب یک نفر به عنوان نماینده ایران برای شرکت در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد. تصمیم رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون وزنه برداری.

این انتخابات در جریان مسابقات جهانی کلمبیا در ماه دسامبر برگزار شد و تنها ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات واجد شرایط رای دادن خواهند بود.

کمیسیون ورزشکاران IWF یکی از مهم ترین کمیسیون های این فدراسیون جهانی است که سه نفر از این گروه به هیات اجرایی فدراسیون جهانی راه یافته اند و حضور موثری در تصمیم گیری های کلان این رشته ورزشی خواهند داشت. این کمیسیون همچنین در کنگره IWF دارای سه عضو دارای رأی خواهد بود.

بر اساس آیین نامه کمیسیون ورزشکاران از هر قاره یک زن و یک مرد در این کمیسیون عضویت خواهند داشت.

فدراسیون جهانی وزنه برداری برای اولین بار انتخابات کمیسیون ورزشکاران را همزمان با مسابقات قهرمانی جهان در تاریخ 5 تا 16 دسامبر 2022 (14 تا 25 دسامبر 1401) در کلمبیا برگزار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید