سنگین ترین جمله تاریخ تیم ملی ایران

سنگین ترین جمله تاریخ تیم ملی ایران

اگرچه باخت تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس قبل از بازی با توجه به اختلاف سطح بازیکنان تیم ملی دو کشور قابل پیش بینی بود، اما شاگردان پیاپی کارلوس کی روش در هر نیمه سه گل به ثمر رساندند و مقابل ساوت گیت شکست خوردند. دانش آموزان با امتیاز عجیب 6 : 2. این مورد هرگز توسط هواداران فوتبال در ایران ارائه نشده است.
محمدرضا احمدی که به عنوان مفسر اولین بازی تاریخ فوتبال ایران بین انگلیس و جام جهانی انتخاب شد، ابراز امیدواری کرد که این دیدار با گزارشگری هایش ماندگار باشد و صحبت هایش بخشی از تیزرهایی باشد که برای آن ساخته می شود. فوتبال ایران در آینده اتفاقات دیگری افتاد و این دیدار تاریخی به گونه ای دیگر در تاریخ ثبت شد که اصلا آن چیزی نبود که ایرانی ها می خواستند.
انگلیس در شروع جام با انگیزه و بی امان بود. آنها در نیمه اول سه گل به ثمر رساندند و در نیمه دوم با تعویض های ساوت گیت دوباره زنده شدند و تا دقیقه 90 به گل رسیدند. قبل از اینکه شوت گریلیش در دقیقه 90 وارد دروازه شود، رشفورد فرصت گلزنی داشت و محمدرضا احمدی ابراز امیدواری کرد که بازی هر چه زودتر به پایان برسد، اما چند ثانیه بعد حمله برق آسا و انتقال سریع گل. توپ از خط دفاعی به خط حمله ستاره فنی خوب منچسترسیتی برای ششمین بار دروازه حسینی را باز کرد تا احمدی گزارشگر مسابقه بلافاصله این جمله را به زبان آورد: به خدا سخت ترین بازی را گزارش کردم. از زندگی من.”
در نهایت تیم ملی که در مقابل انگلیس عملکرد اسفناکی داشت، البته با استفاده از تکنولوژی کمک داور تصویری، موفق شد با دو گل از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر برساند اما در یک زمین مسابقه با نتیجه 6 بر 2 شکست سنگینی را متحمل شد. که چشم تمام دنیا را به خود جلب کرد فقط تماشا کردن چیزی نیست که بتوان فراموش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید