سنگ تمام نشریه آلمانی سردار آزمون

سنگ تمام نشریه آلمانی سردار آزمون

بایرلورکوزن امشب در هفته بیست و سوم بوندسلیگا میزبان هرتابرلین است و امیدوار است با کسب سه امتیاز جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد. دانش آموختگان ژابی آلونسو که در هفته های اخیر خود را به خوبی از رده های پایین جدول جدا کرده اند و در حال حاضر در رده یازدهم قرار دارند، با پیروزی در دیدار امروز تا حد زیادی می توانند به بقای خود در سطح اول فوتبال آلمان تکیه کنند، زیرا هرتابرلین یکی از تیم هایی که برای فرار از سقوط می جنگد. هفته گذشته لورکوزن در یک بازی سخت مقابل فیابورگ به تساوی 2-2 رسید و سردار آزمون یکی از گل های این تیم را در آن بازی به ثمر رساند تا برای اولین بار در این فصل برای لورکوزن گلزنی کند. بازی امروز می تواند فرصت خوبی برای این مهاجم ایرانی باشد تا به روند خوب خود در هفته های اخیر ادامه دهد و ثابت کند که می تواند گزینه اول آلونسو در خط حمله باشد.

مجله آلمانی Kicker در گزارشی از وضعیت خط حمله لورکوزن پیش از این بازی نوشت: زمانی که آلونسو در اوایل اکتبر هدایت لورکوزن را برعهده گرفت، یکی از مشکلات او در خط حمله و میراثی بود که قبلا در آن بخش به جا گذاشته بود. البته او در این مدت توانسته شرایط مهاجمان خود را بهبود ببخشد و اکنون فرصت های خوبی برای بهره برداری در آن بخش دارد. شاید او در آن زمان فرصت چندانی در آن بخش نداشت، اما توانست افرادی را که قبلاً توانایی های زیادی از خود نشان داده بودند، به فرم خوب بازگرداند.

سرمربی اسپانیایی حالا می گوید خیلی خوشحالم که چنین مشکل شیرینی دارد و اینکه می تواند از بین چند بازیکن یکی را انتخاب کند، نکته بسیار مثبتی است. ضمن اینکه او در تعطیلات زمستانی فقط آدام کلوزک را به عنوان مهاجم متخصص در اختیار داشت اما حالا علاوه بر امین عدلی و پاتریک شایک، تست آماده ای هم دارد که می تواند مدعی جدی بازی در پست مهاجم نوک باشد.

البته آلونسو ترجیح می دهد از دو مهاجم استفاده کند و به این ترتیب آزمون و شیک شانس خوبی برای بازی با هم به عنوان زوج طلایی دارند. البته نباید فراموش کرد که در هفته های اخیر بازگشت فلورین ویرتس از مصدومیت طولانی مدت رباط صلیبی و درخشش او تا حد زیادی به بهبود شرایط لورکوزن و آلونسو کمک کرده است. آلونسو در کنار مهاجمان خوبش، علاوه بر ویرز، کریم بلارابی، موسی دیابی و کالوم هادسون اودوی را نیز به عنوان عناصر تهاجمی در اختیار دارد که دست مربی را برای انتخاب تاکتیک های مختلف باز می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید