تیتر عجیب سردار آزمون در رسانه های آلمانی

تیتر عجیب سردار آزمون در رسانه های آلمانی

بایرلورکوزن در هفته سی و سوم بوندسلیگا آلمان روز شنبه میزبان هوفنهایم خواهد بود تا با پیروزی سهمیه خود در لیگ قهرمانان اروپا را تثبیت کند. سایت آلمانی “ligainsider” در همین رابطه به تمجید از سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن پرداخت و نوشت: قبل از انتقال سردار آزمون از زنیت سن پترزبورگ به بایرلورکوزن، مشخص بود که او عمدتا به عنوان یک تقویت کننده در نظر گرفته می شود. فصل بعد.”

مهاجمی که در روزهای اول حضورش در لورکوزن با مشکلات سلامتی متعددی (آسیب به اتصالات، چندین بیماری) دست و پنجه نرم می کند و به دلیل غیبت های متعدد در منطقه تهاجمی لورکوزن مجبور به سرعت گرفتن در سریع ترین زمان ممکن شد. در نهایت برای لورکوزن تبدیل به یک سیب زمینی داغ (اصطلاح آلمانی) شد.

سرمربی لورکوزن سیوان در این خصوص گفت: سردار پیشرفت بدنی خوبی داشته است. ما روی آن سرمایه گذاری زیادی کردیم. دیدیم که او تجربه و فیزیک خاصی دارد. البته هم تیمی هایش هم سعی کردند هر چه زودتر او را ادغام کنند. او با عملکرد خوب خود توانست این کار را انجام دهد.

آزمون به عنوان مهاجم با پاتریک شیک در پیروزی 4-1 مقابل گروترفورت (یک گل، یک پاس گل) و سپس از ابتدا مقابل آینتراخت فرانکفورت (2-0) بازی کرد. او به احتمال زیاد امروز دوباره مقابل هوفنهایم این نقش را بازی خواهد کرد.

لوزکون گفت: “ما همیشه تاکید کرده‌ایم که موقعیت دهم برای بازی ما به‌عنوان رابط بین خط میانی و حمله بسیار مهم است.” البته ما بازیکنی مثل فلوریان ویرث داریم که واقعاً دلتنگش هستیم. آزمون این قابلیت را دارد که نقش را کمی متفاوت تفسیر کند. اما او می تواند در این حذفیات موفق شود.

دیدگاهتان را بنویسید