نظر رسانه های مشهور آلمانی درباره سردار آزمون

نظر رسانه های مشهور آلمانی درباره سردار آزمون

وبسایت آلمانی جنرال آگسبورگ در مقاله امروز خود به بایر لورکوزن درباره عملکرد تیم ها در بوندس لیگا رفت. تیمی که فصل آینده از یکی از تهاجمی ترین تیم های فوتبال اروپا سود می برد، در مورد سرمربی سوئیسی خود حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

این وبسایت در ابتدا با اشاره به اینکه صحبت در مورد بهترین تیم تاریخ این باشگاه (اشاره به تیم 2001) کار سختی نیست و استدلال کرد که تیم سیوانه امسال نیز می تواند ردپایی از این تیم رویایی داشته باشد. علاوه بر این، سیمون رولفس، مدیر اجرایی باشگاه، که اخیراً جایگزین رودی فولر شده است، موفق شد قرارداد تمام ستاره‌هایی را که سیوان می‌خواست تمدید کند.

آنها با اشاره به خریدهای لورکوزن در این فصل نسبت به سال گذشته نوشتند: آدام هولژویچ ستاره نوزده ساله جمهوری چک به عنوان یک استعداد جوان به این تیم پیوست. در حالی که درخشش او در ابتدا مشکوک است، او بدون شک در درازمدت تیم را تقویت خواهد کرد.

سپس نوبت به ستاره ایرانی این باشگاه رسید که توسط سایت جنرال آگزبورگ مورد تمجید قرار گیرد: همچنین سردار آزمون مهاجم تمام عیار که ژانویه گذشته به مبلغ 2.5 میلیون یورو از زنیت سن پترزبورگ خریداری شده بود، اکنون در اختیار اوست. اوج. این ایرانی پس از ریکاوری از مصدومیت، شادی زیادی را برای لورکوزن به ارمغان خواهد آورد.

سردار آزمون ستاره 27 ساله تیم ملی فوتبال ایران از زمان پیوستن به لورکوزن در 11 بازی برای این تیم به میدان رفته و یک گل و یک پاس گل به ثمر رسانده است.درخشش مهاجم بندرترکمنی لورکوزن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید