سهرابی قهرمانی کشتی جهان به فینال این مسابقات راه یافت


ساعت: 19:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904269

دانیال سهرابی به دیدار فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از ظهر امروز (سه شنبه) دومین دوره رقابت های پنج رده مسابقات کشتی قهرمانی زیر 23 سال جهان در پونته ودرای اسپانیا برگزار می شود. در دسته تا 60 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، امید آرامی در دور دوم مقابل کرم کمال از ترکیه با نتیجه 5 بر یک و با ناک اوت فنی مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در در بازی فینال باید در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن 67 کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر و با ناک اوت فنی جولیان هورتا از کلمبیا را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر ویلیوس ساویکاس از لیتوانی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله امانت صمت اولو از قرقیزستان را با نتیجه 9 بر 2 و ضربات فنی شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. سهرابی در این مرحله مقابل دیگو چهکوادزه از گرجستان با نتیجه 6 بر 3 به برتری رسید و راهی فینال شد. وی در این دیدار به مصاف گاگایگ سنجویان از فرانسه می رود.

در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی در دور دوم پس از توقف در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر صنعت خاچاطریان از ارمنستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل قربان قربانوف از آذربایجان با نتیجه یک بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. عبدی در این گروه با برنده دیدار یانیس نفری از فرانسه و راندل یوبو از استونی مبارزه می کند و در صورت پیروزی به دیدار رده بندی مقابل عرفان میرزوف از اوکراین می رود.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهدی در دور نخست مقابل علی هونج از ترکیه با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، مهدی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم علی عابدی درزی در دور نخست اینوت گوسا از رومانی را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد. وی در دور دوم مقابل مارکوس ریجینگر از اتریش با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و به لطف رده بندی این کشتی گیر در فینال به گروه بازنده ها راه یافت. عابدی درازی در این گروه باید به مصاف مصطفی اولگون از ترکیه برود و در صورت پیروزی مقابل این حریف به دیدار رده بندی مدال برنز مقابل گئورگی کاتساناشویلی از گرجستان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید