سه تصادف در سیستان و بلوچستان ۱۲ کشته و زخمی بر جای گذاشت

ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802045

فریبرز راشدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در کمتر از 12 ساعت در سه حادثه در سیستان و بلوچستان دو نفر جان باختند و 10 نفر مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز راشدی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون گفت: بر اثر برخورد پژو پارس با تریلی متاسفانه 6 نفر مصدوم شدند.

وی افزود: این حادثه ساعت 18 و 23 دقیقه دیروز در محور هش – زاهدان در 70 کیلومتری رخ داد و مجروحان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی شهر هش منتقل شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: در کمتر از یک ساعت، دومین سانحه رانندگی در جاده های تحت پوشش آمبولانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر اثر برخورد سه خودروی پراید، وانت نیسان و وانت پیکان رخ داد. در نتیجه سه نفر زخمی شدند و یک نفر جان باخت.

وی گفت: این حادثه نیز ساعت 19:20 دیروز در محور هش – سراوان در کیلومتر 95 رخ داد و مجروحان با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی هش منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه تریلر صبح امروز در 120 کیلومتری محور زاهدان – بم یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید