سه مرد در تهران با اسلحه وینچستر به ضرب گلوله کشته شدند

سه مرد در تهران با اسلحه وینچستر به ضرب گلوله کشته شدند

ساعت 4 بامداد روز جمعه 24 مهرماه، سه مرد با اسلحه کمری وینچستر در تهران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یکی از آنها جان باخت و دو نفر دیگر مجروح شدند.

آواز خواندن یک دوست قدیمی منجر به کشته شدن یک جوان و زخمی شدن دو تن از دوستانش شد.

ساعت 4 بامداد جمعه 15 مهر مرد جوانی در تماس با ماموران پلیس آگاهی چیتگر گفت: من و دو نفر از دوستانم در شهرک دانشگاه به ضرب گلوله کشته شدیم.

با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس و اورژانس به محل حادثه رفتند و پس از بررسی های اولیه مشخص شد مرد جوانی بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر به شدت مجروح شده اند.

در پی این گزارش، این جنایت به بازپرس محمدرضا صاحب جامی گزارش و تحقیقات با حضور بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران و تیم بررسی صحنه جرم آغاز شد.
تهدید دوست قدیمی در فضای مجازی

در ادامه یکی از مجروحان در تشریح این حادثه گفت: گروهی از دوستان 4 نفره داشتیم و چند ماه پیش با یکی از دوستانمان به نام کاوه درگیر شدیم که او از ما جدا شد و مدام ما را در فضای مجازی تهدید می کرد.

او گفت: کاوه می دانست که ما پنجشنبه شب به جایی در شهر می رویم. صبح جمعه بود که ابتدا با یک وانت به باشگاه ما آمد و ما را مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس تهدید کرد که تا چند دقیقه دیگر با اسلحه برمی گردد. هنوز 10 دقیقه نگذشته بود که کاوه با یک تپانچه وینچستر به سمت ما آمد و به هر سه ما شلیک کرد.

در پی این اظهارات، در رابطه با ادعای مقتول، بازپرس پرونده دستور بررسی دوربین های مدار بسته و شناسایی راننده وانت و تحقیقات از کاوه را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید