سه گزینه جذاب پرسپولیس برای جانشینی رادوشویچ

رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس نیز ایران را ترک کرده است و مشخص نیست چه زمانی برمی گردد. یحیی گل محمدی احتمالا در تعطیلات زمستانی دروازه بان جدیدی را به پرسپولیس خواهد آورد و به همین دلیل گزینه های احتمالی حضور او در پرسپولیس را در نظر گرفته ایم.

این اطلاعیه نیاز دارد دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که ابتدای فصل از سپاهان راهی لیگ پرتغال شد، در پورتیموننسه وضعیت خوبی ندارد و شاید بخواهد در آخر هفته زمستانی این تیم را ترک کند. اگر مجبور به جدایی از تیم پرتغالی شود، پرسپولیس مقصد جذابی برای او خواهد بود. یحیی گل محمدی نیز نیازمندان را زیر نظر دارد و با ورود به پرسپولیس از دروازه تیمش برای ادامه فصل و لیگ قهرمانان آسیا 2022 رها می شود.

رشید بعد از نیازمندی
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال علاوه بر رشید مظاهری و حسین حسینی، علیکازا رضایی از پیکان را به این تیم آورد تا فصل را با سه دروازه بان سابقه دار در لیگ برتر آغاز کند. مساحری که فصل گذشته با انتقالی پر سر و صدا از تراکتورسازی راهی استقلال شد، در این فصل نسبت به دو دروازه بان دیگر فرصت کمتری برای حضور در مسابقات داشت. رفتن از استقلال و بازی نکردن می تواند منجر به جدایی رشید از جمع آبی ها شود. اگر رشید بخواهد از استقلال برود و پرسپولیسی ها نتوانند نیازمندان را ببرند، ممکن است رشید به پرسپولیس برود. انتقالی که سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد. رشید مظاهری در صورت ادامه حضور در استقلال کمتر از یک سال دیگر تا جام جهانی 2022 قطر از این تیم جدا می شود تا شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس که پس از یک فصل ناموفق در بلژیک به بوستای پرتغال قرض داده شده بود، توانست به ترکیب اصلی راه پیدا کند. او به دلیل عملکرد ضعیفش در دیدار با لبنان، مقابل سوریه نیمکت نشین شد تا امیر عابدزاده از ابتدا به میدان برود. اگر بیرانوند برای تیمش بازی کند در پرتغال می ماند اما اگر شرایط به گونه ای باشد که باید روی نیمکت بنشیند می تواند تیمش را تغییر دهد تا از شرایط مسابقه دور بماند که در این صورت پرسپولیس می تواند جذاب به نظر برسد. بودن

دیدگاهتان را بنویسید