گزینه آلمانی و ایتالیایی برای جانشینی دستیار یحیی گل محمدی

گزینه آلمانی و ایتالیایی برای جانشینی دستیار یحیی گل محمدی

پرسپولیس در این فصل بیشترین آسیب را به خاطر عملکرد ضعیف دروازه بان هایش دیده است. قرمزها با اشتباهات وحشتناک حامد لاک امتیازهای زیادی را در لیگ فعلی از دست دادند و این باعث عصبانیت پرسپولیس شد. پرسپولیس در اولین گام نقل و انتقالات، علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک تیم ملی را وارد زمین کرد تا خیالش برای فصل آینده آرام شود.

اشتباهات مکرر لاک در این فصل انتقاداتی را نسبت به عملکرد دیوید فنایی برانگیخته است. مربی دروازه بان های پرسپولیس که سال ها با یحیی گل محمدی هم دوست است، در این فصل نتوانسته دروازه بان های تیمش را در سطح مطلوب نگه دارد و خیلی ها عملکرد ضعیف دروازه بان های پرسپولیس را دلیل ضعف او می دانند.

همانطور که شنیده ایم باشگاه پرسپولیس چندان علاقه ای به ادامه همکاری با فنایی ندارد و تنها یحیی گل محمدی طرفدار صمیمی ترین دوستش است و اصرار دارد فنایی فصل آینده در پرسپولیس بماند. با این حال در دیدار حضوری که بین گل محمدی و درویش برگزار می شود، تکلیف فنایی و البته سایر دستیاران یحیی برای فصل آینده مشخص می شود.

با این حال باشگاه پرسپولیس که فعالیت نقل و انتقالاتی خود را خیلی زود آغاز کرده بود، کار خود را از دست نداد و چند گزینه خارجی را برای تغییر احتمالی در نظر گرفت. در صورت جدایی مرگبار از پرسپولیس، اصرار مدیران این باشگاه بر جذب مربی خارجی دروازه بان ها، موضوعی که باید مورد تایید یحیی گل محمدی باشد.

شنیده ایم یک نسخه ایتالیایی با سابقه بازی در تیم ملی ایتالیا و یک نسخه آلمانی که تقریبا برای باشگاه پرسپولیسی آشناست معرفی شده است. نسخه آلمانی پرسپولیس آلین دینکا مربی دروازه بان های آلمانی تراکتورسازی است. مربی ای که چند فصل در این تیم حضور داشت و اخیرا به پرسپولیس پیشنهاد شد. باید دید سرمربی دروازه بان های پرسپولیس در فصل آینده تغییر می کند یا اینکه رفیق یحیی با وجود انتقادات به کار خود در پرسپولیس ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید