سیلوا دلیل اختلاف جدید فرهاد مجیدی با دستیار ایتالیایی

سیلوا دلیل اختلاف جدید فرهاد مجیدی با دستیار ایتالیایی

پس از جدایی مرادمند و یزدانی و جذب دو مدافع کلیدی استقلال، مدیران این تیم با درخواست فرهاد مجیدی مذاکرات برای جذب یک مدافع خارجی را آغاز کردند و با یک مدافع برزیلی به توافق رسیدند.

رافائل سیلوا دا آرودا، مدافع 193 سانتی متری 29 ساله متولد شهر کویاب آست در غرب برزیل، بازیکن محبوبی است که روز جمعه به تهران آمد و پس از مذاکرات نهایی و معاینات پزشکی با استقلال قرارداد امضا کرد. رافائل سیلوا در 13 هفته از 18 هفته ابتدایی فصل لیگ حرفه ای عربستان سعودی به میدان رفت و قبل از نقل و انتقالات زمستانی عربستان و فسخ قراردادش با الفیصلی، یک گل به الهلال زد.

این بازیکن همچنین 90 دقیقه مقابل الهلال در سوپرجام عربستان بازی کرد. آخرین حضور رافائل سیلوا با پیراهن عربستان سعودی، الفیصلی، به اولین حضور باخمن برمی گردد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای جذب یک مدافع با کیفیت بر آمادگی گزینه مورد نظر و فاصله کمی با آخرین بازی رسمی خود تاکید کرد. رافائل سیلوا نیز در همین پنجره زمستانی امسال تیمش را ترک کرد. عبور نکن

اگرچه هنوز قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ ثبت نشده و باشگاه استقلال نیز مدارک مربوط به این بازیکن و مشخصات لازم سازمان لیگ را ارائه نکرده است، اما ممکن است با رفع این مشکلات این بازیکن بتواند برای آبی ها در دیدار این هفته مقابل صنعت نفت آبادان که روز جمعه به مصاف هم خواهد رفت.

نکته جالب در مورد این بازیکن برزیلی این است که در میان مدافعانی که در مقر استقلال حضور داشتند، یک بازیکن سرشناس نیز حضور دارد. متئو موساکیو مدافع سابق میلان، لاتزیو و ویارئال که در تیم ملی آرژانتین بازی می کرد، گزینه معرفی شده از سوی استقلالی ها بود. موساکیو که بازیکن مطرحی محسوب می شود مورد تایید گابریل پین قرار گرفت و سرمربی ایتالیایی استقلال به دلیل آشنایی با این بازیکن و شناختی که از سبک بازی موزاچو داشت، خواهان آمدن این بازیکن به استقلال شد.

البته خود مجیدی ترجیح داد استقلال رافائل سیلوا را به خدمت بگیرد و مدافع برزیلی را به مدافع پیشنهادی آرژانتینی ترجیح داد.

دیدگاهتان را بنویسید