سوابق مسئول سردار سرتیپ پاسدار مطبی فدا


ساعت: 08:38
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818399

سردار موتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از سوی فرمانده کل قوا به درجه سرتیپی نائل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار موتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از سوی فرمانده کل قوا به درجه سرتیپی نائل شد.

این مراسم در روز سه شنبه نهم فروردین 1401 با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی برگزار شد. از افسران ارشد نظامی و پلیس.


رکوردهای افتخارآمیز

سردار فدا یکی از حراست های خوشنام و اصیل اصفهان است که سابقه بسیار درخشان جهاد، فعالیت، تلاش و خدمت در نقاط مختلف کشور را در کارنامه درخشان خود دارد.

در آرشیو فعالیت های سردار سرتیپ پاسدار معتبی فدا، مسئولیت هایی از قبیل; جانشین فرمانده سپاه و معاون هماهنگ کننده صاحب الزمان(عج)، معاون هماهنگ کننده لشکر 14 امام حسین(ع) و فرمانده تیپ عاشورا در کاشان به چشم می خورد.

وی همچنین مسئول عملیات قرارگاه ارشد استان اصفهان، معاون عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا و لشکر 16 قدس گیلان و همچنین فرماندهی گردان آن لشکر است.

گرچه راست اندیشی، گشاده رویی و مردم سالاری از ویژگی های سردار فدا است و بیشتر کسانی که با وی در ارتباط هستند با این ویژگی ها آشنا هستند، اما ولایت مداری با توجه ویژه به فرصت های بسیج، استقامت و تلاش جهادی، توجه منویات مقام معظم رهبری، توجه به قشرهای مختلف بسیجی و روحیه استکبار ستیزی از دیگر ویژگی های این یادمان گرانقیمت دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید