سوت پایان خروج ستاره استقلال را ریکاردو ساپینتو زد

سوت پایان خروج ستاره استقلال را ریکاردو ساپینتو زد

استقلالی ها با اینکه در این بازی سجاد شهباززاده و مهدی قیدی را در کنار ارسلان مطهری داشتند اما نتوانستند مقابل شاگردان محمد ربیعی کاری از پیش ببرند و شاید خوش شانس بودند که تیمشان با تساوی و بدون باخت زمین را ترک کردند!

سرمربی پرتغالی استقلال در این جلسه متوجه نفوذ زیاد محمد محبی در تیمش شد و شنیدیم که به مدیران باشگاهش گفته است حتی به جدایی از محمد محبی فکر نکنند!

لازم به یادآوری است که باشگاه استقلال در یکی دو ماه اخیر درگیر پرداخت مبلغ انتقال محمد محبی از سانتا کلارای پرتغال به آبی پوشان بود. مدیران استقلال مدعی هستند 230 هزار یورو از پول انتقال محبی را به باشگاه سانتا کلارا پرداخت کرده اند اما پرتغالی ها اعلام کردند تنها 90 هزار یورو به این حساب واریز شده است.

باشگاه سانتا کلارا در جدیدترین ایمیل خود به استقلالی ها اعلام کرد که به فیفا شکایت می کند و این شکایت به آنها ابلاغ می شود و محبی باید طبق قرارداد به سانتا کلارا بازگردد. اما تاکنون شکایتی به باشگاه استقلال ارسال نشده و این پرونده همچنان بلاتکلیف است. علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال دوم در یک برنامه تلویزیونی در تاریخ 11 آذر در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگشت محبی به سانتا کلارا وجود دارد، گفت: ساعت 50-50 است. مبلغ مورد نظر را دو بار به حساب باشگاه سانتا کلارا ارسال کرده و بخشی از آن به حساب باشگاه واریز شده است. درصد دیگری از آن را برگرداندند. ما به باشگاه سانتا کلارا گفتیم که مایل به پرداخت هستیم. 230 هزار یورو از بورس وام گرفتم و فرستادم، نیمی از آن به من برگردانده شد. این عدد هنوز به دست ما نرسیده است. ما در حال انجام کارهای قانونی هستیم و باید مشخص شود که آیا این پرونده مورد قبول فیفا است یا خیر. در حال حاضر جنگ است و ما باید بجنگیم تا به جایی برسیم!

دیدگاهتان را بنویسید