سورپرایز جالب یحیی برای اهالی پرسپولیس

سرلک، ترابی، امیری، بیرانوند و پورعلیگنجی از 23 شهریور در اختیار تیم ملی بودند و پس از 16 روز به تمرینات پرسپولیس بازگشتند. البته در بین این بازیکنان وحید امیری پیش از این حضور موثری در تمرینات پرسپولیس نداشت اما چهار بازیکن دیگر در 6 هفته ابتدایی بازی ها جزو بازیکنان اصلی و آرنج ابتدایی یحیی بودند و قطعا شرایط تمرینی آنها برای آنها مهم خواهد بود. یحیی این چهار بازیکن پس از ریکاوری در اتریش، عصر پنجشنبه وارد تهران شدند و نتوانستند در تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس شرکت کنند. آنها دیروز در تمرین پرسپولیس حاضر شدند و با توجه به تمرین امروز پس از دو روز حضور در پرسپولیس، باید مقابل تراکتورسازی به میدان بروند و ببینند چند نفر از این ملی پوشان بهبود یافته اند.
گفته می شود وضعیت بیرانوند نامشخص است و او ممکن است به دلیل کمردرد این دیدار را از دست بدهد اما بعید است یحیی سه بازیکن دیگر را در ترکیب اصلی قرار دهد.
با وجود این نقطه عطف، احتمالاً تغییر مهمی در فاز هجومی پرسپولیس رخ خواهد داد و محمد عمری احتمالاً برای اولین بار حضور در ترکیب اصلی قرمزها را تجربه خواهد کرد. عمری که در دیدار تدارکاتی مقابل گل گهر با ضربه فنی دروازه حریف را باز کرد احتمالا به ترکیب اصلی خواهد رسید و یحیی مقابل تراکتورسازی شگفتی ساز خواهد شد. علاوه بر این یحیی در ترکیب 1-3-2-4 با تیمش بازی می کند و در صورت آمادگی عمری به عنوان وینگر بازی می کند. با توجه به اینکه سعید صادقی مدتی مصدوم شد و روز چهارشنبه به تمرینات گروهی بازگشت، بعید نیست این بازیکن بازی را از روی نیمکت آغاز کند و عمری در جناح راست جایش را بگیرد.
به نظر نمی رسد پست های دیگر هیچ تغییر دیگری ایجاد کنند. خط دفاعی به احتمال زیاد گلسیانی و پورعلیگنجی در مرکز و اسماعیلی فر و علی نعمتی در سمت راست و چپ خواهد بود. سینا اصدبیگی در پست هافبک دفاعی در کنار سرلک بازی می کند و سروش رفیعی و ترابی در کنار عمری خط هافبک سه نفره این تیم را تشکیل می دهند و لوکادیا در نوک خط حمله بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید