سیاوش یزدانی از سپاهان اخراج می شود؟

سیاوش یزدانی از سپاهان اخراج می شود؟

سپاهان پس از برد 2 بر صفر مقابل زنیت، امیدوار بود در حضور پرشور هواداران پرسپولیس را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یابد. اما پنالتی سیاوش یزدانی در دقایق پایانی و اخراج او رویاهای سپاهان را بر باد داد و لیدرهای لیگ برتر رویای قهرمانی در جام حذفی را از دست دادند.

سیاوش یزدانی تا چندی پیش پیراهن تیم استقلال را بر تن می کرد. او در دیدار مقابل سپاهان به دلیل خطای پنالتی روی شهریار مقانلو با خشم ریکاردو ساپینتو مواجه شد. سرمربی استقلال ابتدا به او اجازه حضور در تمرینات را نداد و سپس از باشگاه خواست تا او را از لیست تیم خارج کنند. زمانی که سیاوش یزدانی پیشنهاد باشگاه برای پیوستن به تیم جدید را نپذیرفت، باشگاه به صورت یک طرفه قرارداد او را فسخ کرد و سیاوش یزدانی به تیم قبلی خود یعنی سپاهان بازگشت. به خصوص اینکه سپاهان یک بازیکن ایرانی و یک بازیکن خارجی را در خط دفاعی از دست داد!

در پی اتفاقات بازی امروز برخی در فضای مجازی و حتی رسانه ای این موضوع را مطرح کردند؛ آیا مورایس سیاوش یزدانی را مانند هموطنش ریکاردو ساپینتو از ترکیب خارج می کند؟ سرمربی سپاهان در پایان به این سوال به صراحت پاسخ داد و گفت: نمی توانم بگویم تصمیم اشتباه بود یا نه. در بازی مقابل فولاد نیز از سیاوش یزدانی استفاده کردیم و او برای ما بازی کرد. در پنالتی اول دو بازیکن برای توپ با هم می جنگند و دعوا بر علیه هم بود و لحظه ای که از هم جدا شدند داور پنالتی اعلام کرد اما این پنالتی توسط کمک داور گرفته شد نه داور. ما یک پنالتی گرفتیم، اما این مهم نیست، اما به خاطر سیاوش یزدانی نباختیم.

گفته می شود که مورایس علیرغم صحبت های منطقی که در مورد سیاوش یزدانی داشته است. پیش بینی می شود سپاهان در دیدارهای بعدی از این بازیکن در خط دفاعی تیمش استفاده نکند و احتمالا ترکیب جدیدی در خط دفاعی تیمش به دست بیاورد. اخراج سیاوش یزدانی از ترکیب سپاهان به دلیل انجام دو خطای پنالتی دور از ذهن است.

دیدگاهتان را بنویسید