ماجرای تبانی سیاوش یزدانی با سپاهان!

ماجرای تبانی سیاوش یزدانی با سپاهان!

سیاوش یزدانی پس از مواجه شدن با فسخ قراردادش از سوی استقلالی ها با تیم سپاهان قرارداد امضا کرد و اخیرا برای پیگیری مطالبات معوق خود از آبی پوشان از باشگاه استقلال به کمیسیون وضعیت شکایت کرده است.

این شکایت به درد باشگاه استقلال خورده است، تا جایی که اخبار رسیده این باشگاه به دنبال شکایت از این بازیکن است. باشگاه استقلال در نظر دارد از سیاوش یزدانی به کمیته اخلاق شکایت کند.

پس از بازی سپاهان – استقلال که با نتیجه 2 بر 1 به سود سپاهان به پایان رسید، ریکاردو ساپینتو به دلیل خطای پنالتی در ثانیه های پایانی این دیدار، سیاوش یزدانی را ترک کرد و در خصوص دلایل جدایی این تیم. وی گفت اعتماد به سیاوش یزدانی از بین رفته است.

گفته می شود باشگاه استقلال قصد دارد; او برای شکایت از سیاوش یزدانی باید مدارک مستندی را به کمیته اخلاق ارائه کند و می خواهد نقل قول های خود را به اردوی تیم آبی سند و به کمیته اخلاق ارائه کند.

آنطور که شواهد نشان می دهد پنالتی جنجالی سیاوش یزدانی در بازی سپاهان و استقلال پابرجاست. سیاوش یزدانی پیش از این در دوران مربیگری محمود فکری در استقلال با این مربی دچار مشکل شده بود و سخنان تندی علیه این مربی بیان می کرد اما به دلیل برکناری این مربی، باشگاه استقلال تلاشی برای برخورد با سیاوش یزدانی نداشت. سیاوش یزدانی در ابتدای فصل توسط مازیار زارع سرمربی تیم ملوان به دلیل انتشار توییتی مبنی بر اینکه از حضور در تیم ملوان افسرده شده بود، اخراج شد. او در ابتدای فصل به دلیل توئیتش در روز تولد ریکاردو ساپینتو از اردوی این تیم محروم شد و با وساطت بزرگان استقلال به اردو بازگشت.

دیدگاهتان را بنویسید