سیاوش یزدانی: قرارداد 2 ساله دارم. پس اینجا می ماند!

سیاوش یزدانی: قرارداد 2 ساله دارم.  پس اینجا می ماند!

تمرین استقلال با خبری تکان دهنده همراه شد: «سیوش یزدانی از استقلال محروم شد!» ماجرا از این قرار است که ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال آن روز تصمیم خود را درباره یزدانی نهایی کرده و ترجیح می دهد این بازیکن دیگر در اختیار او نباشد. این مشکل را به بازیکن و مدیران باشگاه اعلام کرد.

این اتفاق زمانی رخ داد که یزدانی در ابتدای فصل قرارداد استقلال را برای دو فصل دیگر تمدید کرد تا این بازیکن تا پایان لیگ به عنوان بازیکن بیست و سوم استقلال در نظر گرفته شود. حالا همین مشکل باعث شد این بازیکن از حضور در تمرین امتناع کند و امروز در محل تمرین استقلال حاضر شد اما از سوی ساپینتو اجازه حضور در تمرین را پیدا نکرد.

سیاوش یزدانی با توجه به قراردادی که با استقلال دارد به هیچ وجه قصد جدایی از این باشگاه را ندارد و نمی خواهد در این مرحله با بازیکنی معاوضه شود و یا باشگاه در مورد آینده او تصمیم بگیرد و جایگاهی که در حال حاضر در اختیار گرفته است. که باشگاه باید با او برای رفتن مذاکره کند

آنچه مشخص است ریکاردو ساپینتو به مرزی رسیده است که دیگر حاضر به ادامه حضور این بازیکن در تیمش نیست و این موضوع احتمالاً به معنای حذف یزدانی از ترکیب استقلال خواهد بود و باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت. در نهایت توسط آن بازیکن ساخته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید