سیریک با هماهنگی فدراسیون تیم باشگاهی را تمرین می کند/ برای کمپ های واترپلو خارجی رایزنی می کنیم

زمان: 09:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801781

مسابقات مقدماتی جام جهانی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از برنامه ریزی برای آماده سازی تیم ملی واترپلو برای موفقیت در بازی های آسیایی خبر داد و گفت: در مورد اردوهای واترپلو خارجی مشاوره می دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، پرش و واترپلو؛ محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا با اشاره به لزوم تمرینات ویژه برای موفقیت تیم ملی واترپلو در بازی‌های آسیایی گفت: بدون شک دفاع از عنوان سومی فصل گذشته کار آسانی نیست و حریفان ما در تلاش برای رسیدن به این عنوان هستند. ما همچنین امیدواریم با برنامه ریزی خوب شرایط را برای کسب نتیجه بهتر از قبل فراهم کنیم.

وی افزود: به گفته الکساندر سیریچ چند مرحله اردوی آماده سازی و بازی دوستانه با تیم های خارجی تا قبل از بازی های آسیایی خواهیم داشت. این بازیکنان در حال حاضر برای فصل لیگ در اختیار باشگاه ها هستند و سیریچ با توافق با فدراسیون پذیرفته است تا زمان برنامه ریزی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی هدایت یک تیم باشگاهی را بر عهده بگیرد. البته این امر به درخواست او بود و بیشتر به دلیل نزدیکی او به اعضای خانواده در ماه های بعد، با توجه به ارتباط نزدیک و خدماتی که این مربی ارزنده به واترپلو ایران داشت، با همکاری وی در یک باشگاه خارجی موافقت کردیم. برای مدت معین مطمئنا سیریک با هماهنگی وحید رضایی و سایر همتایان ایرانی مسابقات لیگ و تمرینات تیم ملی را زیر نظر خواهد داشت. همچنین طی توافقی که داشتیم برای تشکیل اردوی ویژه بازی های آسیایی و در دیدارهای تدارکاتی با تیم های اروپایی در کنار تیم ملی خواهد بود.

رئیس فدراسیون درباره رقابت های مقدماتی جام جهانی گفت: برگزاری این مسابقات هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. ما برای حضور در این مسابقات و همچنین میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی کرده ایم و منتظر پاسخ مسئولان جهانی هستیم. بدون شک در صورت وقوع با تمام توان حضور خواهیم داشت.

رضوانی در پایان گفت: با وجود تمام مشکلات ناشی از محدودیت های کرونا و مشکلات مالی، با توجه به نظر کادر فنی و سیریک تمام تلاش خود را می کنیم تا قبل از بازی های آسیایی آمادگی خوبی برای تیم ملی واترپلو داشته باشیم. معتقدم با پشتکار و پشتکار تیم ملی ایران همچنان می توانیم در بازی های آسیایی موفق باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید