پس از پایان تمرین تیم ملی واترپلو در تهران/ چیریچ، دو لژیونر مستقیما به تایلند سفر می کنند.


ساعت: 18:49
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906433

ملی پوشان واترپلو ایران پس از یک اردوی فشرده و چندین جلسه تدارکاتی در ریونان برای ادامه تمرینات در خانه به تهران بازگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو ایران که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند راهی یونان شده بود، شامگاه سه شنبه وارد تهران شد.

تیم ایران هر روز صبح و عصر با پیگیری تمرینات فنی و تاکتیکی و بدنسازی زیر نظر الکساندر سیریچ سرمربی و کادر فنی تیم در یونان دیدارهای دوستانه داشت.

واترپلوهای ایران در این اردوی تدارکاتی با چند تیم از لیگ برتر و لیگ اول یونان بازی کردند و در مسابقات تیم های باشگاهی آن کشور شرکت کردند و برای آمادگی کامل برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تلاش زیادی کردند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی کادر فنی، ملی پوشان واترپلو ایران از صبح چهارشنبه در استخر نهم مجموعه ورزشی شیرودی تمرینات خود را ادامه می دهند تا هفته آینده برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی تایلند شوند.

الکساندر سیریچ سرمربی تیم ملی ایران پس از انجام هماهنگی ها طی روزهای آینده مستقیما به تایلند سفر می کند تا هدایت تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا برعهده بگیرد. ارشیا الماسی و مهدی یزدانکاه دو لژیونر واترپلو ایران که برای تیم های باشگاهی خود در صربستان بازی می کنند، برای حضور در مسابقات تایلند به تیم ملی می پیوندند.

اسامی بازیکنان حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

شایان قاسمی

امیر عطا هزائی

حامد حنبانان

امیرحسین کیهانی

آقای امید

امیر حسین رهبر

سهیل رستمیان

علیرضا مهری

امین کاویدل

قرارداد از آسدا

هشایار زیادینی

امین حسنی

مرصاد آدم

تیم فنی تیم:

الکساندر چیریچ – سرمربی

وحید رضایی آشتیانی – مربی

نادر غفوری – سر

امیر عباس اکبرنژاد – مربی آنالیز

دیدگاهتان را بنویسید