تعمیرات اساسی آب شیرین کن سیریک / آب شهرستان سیریک بالاخره در حال تثبیت است


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812498

قاسمی از اتمام تعمیرات اساسی آب شیرین کن سیریک و افزایش ظرفیت تولید آب این تاسیسات خبر داد و گفت: در حال حاضر آب سیریک به ثبات لازم رسیده است و مشترکین از آب آشامیدنی سالم به صورت شبانه روزی بهره مند شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امین قاسمی مدیرعامل آبفای هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز از اتمام تعمیرات اساسی آب شیرین کن سیریک و افزایش ظرفیت تولید آب این سایت خبر داد و گفت: اکنون آب سیریک به پایان رسیده است. به پایداری لازم و مشترکین از آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند شده اند.
وی افزود: تعمیرات اساسی این سایت آب شیرین کن شامل تعویض غشاها، اصلاح فرآیندهای پیش تصفیه و تعمیرات است که با وام 50 میلیارد ریالی سرمایه گذار این پروژه به منظور افزایش ظرفیت تولید و پایداری آب انجام شده است. منابع. سیریک.
قاسمی همچنین ادامه داد: با احداث مخزن جدید و اضافه شدن واحد تولیدی جدید در سال آینده، مازاد تولید برای آبرسانی به روستاهای اطراف شهرستان استفاده می شود.
وی افزود: تعمیر مخازن آب در این شهرستان نیز به منظور جلوگیری از هدررفت آب انجام شد.
مدیرعامل آبفا خاطرنشان کرد: طی مراحل مناقصه، پیمانکار بهسازی و توسعه شبکه توزیع آب منطقه چالاکو شهرستان سیریک منصوب شد که تا ابتدای سال آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود. با طول حدود 8 کیلومتر شروع خواهد شد.
لازم به ذکر است که پیش از این آب شهرستان سیریک به دلیل مشکلات تولید به صورت شیفتی انجام می شد، اما با اجرای این طرح ها میزان آب تولیدی از 1300 متر مکعب در روز به 2800 مترمکعب افزایش یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید