شاه ماهی به پرسپولیس منتقل می شود؟

شاه ماهی به پرسپولیس منتقل می شود؟

علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی و پرسپولیس در سال های اخیر است اما با جدایی او از سرخپوشان نه پرسپولیس روزهای خوبی را پشت دروازه سپری کرد و نه بیرانوند توانست خود را به عنوان یک لژیونر درخشان نشان دهد.

بیرانوند با انتقال به فوتبال بلژیک به بازیکن ثابت نیمکت نشینان تبدیل شد. او در بلژیک و تیم آنتورپ موفق نشد، بنابراین باشگاه بلژیکی او را به بووه پرتغال اجاره داد. بدشانسی های این بازیکن در پرتغال ادامه یافت و او نیز نتوانست در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد و عنوان بازنده فوتبال پرتغال را از آن خود کند.

بیرانوند با انتقال به رویال آنتورپ به عنوان یکی از گران قیمت ترین بازیکنان باشگاه معرفی شد. باشگاه بلژیکی مبلغی بالغ بر یک میلیون یورو برای قرارداد این بازیکن و حدود 700 هزار یورو بابت رضایتنامه او برای پرسپولیس پرداخت کرد.

با این حال در سال قبل از جام جهانی، پیوستن علیرضا بیرانوند به تیمی بسیار مهم است تا بتواند در آنجا بازی کند.

پرسپولیس بعد از جدایی علیرضا بیرانوند حامد لک و بوژیدار رادوشوویچ را دروازه بانان خود در اختیار داشت اما رادو از پرسپولیس جدا شد و حامد لک به دلیل ضعف فنی از جمع سرخپوشان ماند.احمد گوهری مهاجم جوانی است.

با این حال جذب دروازه بان در اولویت سرخپوشان است و با توجه به شرایط علیرضا بیرانوند او نیز خواهان بازگشت به این تیم است.

با این حال به نظر نمی رسد باشگاه بلژیکی به راحتی با این خرید گران قیمت همراه شود. در هر صورت اولویت پرسپولیس خرید نهایی بیرانوند است اما این انتقال به صورت اجاره نیز قابل انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید