قرارداد شاه ماهی با پرسپولیس بسته می شود؟!

قرارداد شاه ماهی با پرسپولیس بسته می شود؟!

بدون شک یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در چند فصل اخیر مهدی ترابی بود. ترابی ستاره بی چون و چرای لیگ نوزدهم بود و خیلی ها معتقدند اگر او در پرسپولیس نبود، این تیم در این فصل قهرمان نمی شد.

درخشش در پرسپولیس و کسب 3 امتیاز باعث شد تا تیم های ثروتمند قطری به سراغ او بیایند و او بدون رعایت شرایط پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا، به پیشنهاد باشگاه العربی پاسخ مثبت داد و قراردادش را فسخ کرد. با پرسپولیس و به فوتبال قطر رفت. . این انتقال کاملا ناموفق بود و ترابی در فوتبال قطر بازیکن نیمکت نشین شد.

مهدی خیلی زود متوجه شد که برای حفظ جایگاهش در تیم ملی باید قطر را ترک کند و به پرسپولیس بیاید. باشگاه پرسپولیس نیز از موقعیت متزلزل ترابی در العربی نهایت استفاده را برد و با وجود مقاومت هواداران تندرو پرسپولیس او را به این تیم بازگرداند. ترابی همچنین با ارائه بازی های بسیار خوب در نیمه دوم سال گذشته و همچنین مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دل هواداران را به دست آورد. ترابی با وجود حضور مستمر در اردوهای تیم ملی، حتی به عنوان ذخیره هم فرصت بازی چندانی به دست نیاورد و این بهانه ای شد برای افت روحی ستاره.

با این حال حتی الان ترابی را بهترین پاسور لیگ و مهره تاثیرگذار پرسپولیس می دانند. قرارداد ترابی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می رسد و یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران این تیم و البته یحیی گل محمدی حفظ این بازیکن است. پرسپولیس درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه بارها برای تمدید قرارداد ترابی با سرمربی این بازیکن دیدار کرد اما این موضوع باعث تمدید قرارداد نشد.

یکی از مهم ترین شرایط ترابی برای تمدید قرارداد، دریافت طلبش است که سال هاست پرداخت نشده است. مهدی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تن از پرسپولیس طلب دارد و تا دریافت این پول نمی خواهد قراردادش را تمدید کند. درویش در آخرین گفتگوی خود با مدیر برنامه های ترابی قول پرداخت مطالبات ترابی را داد و اعلام کرد که به زودی این مبلغ را پرداخت خواهد کرد.

بدین ترتیب ستاره ملی پوش پرسپولیس پس از پرداخت یک میلیارد و پانصد میلیون تومان قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید