جزییات انتقال شاه ماهی و قرارداد با پرسپولیس

جزییات انتقال شاه ماهی و قرارداد با پرسپولیس

پس از کش و قوس های فراوان سرانجام علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست تا فصل آینده بار دیگر دروازه بان تور سرخپوشان باشد. بیرانوند که روزهای خوبی را با پرسپولیس سپری کرد، حالا قصد دارد بار دیگر خاطرات خوب خود را در این تیم زنده کند.

قرارداد با بیرانوند البته مشروط است! مدت قرارداد بیرانوند با پرسپولیس 3 سال و مشروط است. به این ترتیب قرارداد او برای 2 سال اول قطعی خواهد بود اما زمان همکاری در سال سوم منوط به موافقت کادرفنی است. بدین ترتیب در صورت موافقت مربیان، قرارداد سال سوم معتبر خواهد بود.

این در حالی است که علیرضا بیرانوند روز گذشته پیش از بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان از عقد قرارداد با پرسپولیس خودداری کرد که به نظر می رسد دلیل آن بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باشد.

در این شرایط این دروازه بان دوباره زیر نظر یحیی گل محمدی کار خواهد کرد و با آغاز دور جدید آماده سازی پرسپولیس برای فصل آینده، بیرانوند در تمرینات حضور خواهد داشت. البته از آنجایی که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است، باشگاه به صورت رسمی این خبر را اعلام نخواهد کرد، اما به محض باز شدن پنجره، همکاری با بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و سایر بازیکنان جدید به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید