شایعه باندبازی در تیم ملی والیبال صحت ندارد/ اوباش بودن خنده دار است!


زمان: 08:18
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840225

کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: خیلی خیلی خنده دار است که یک بازیکن در تیم ملی قدرت کافی برای باندبازی و مافیا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ میرسعید معروف کاپیتان تیم والیبال پیکان پس از قهرمانی در جام باشگاه های آسیا گفت: مشکل خاصی نبود و فقط می خواستم از رسانه ها دور باشم. تیم ملی والیبال ایران به اندازه هوادار دشمن دارد.

وی ادامه داد: برای دوری از حواشی از رسانه ها فاصله گرفتم، نمی خواستم از نظر روحی و روانی درگیر حاشیه شوم و از دوری از آن نتیجه مثبت گرفتم، درست است که گفتم. خداحافظی از تیم ملی اما این به معنای خداحافظی از والیبال نیست و می توانم در چند سال آینده در تیم های مختلف از جمله ایران بازی کنم.

معروف درباره مهاجرت برخی از ورزشکاران گفت: کسانی که از ایران رفتند بعد از مدتی پشیمان شدند. برای شما سخت است که برای کشور دیگری بازی کنید، اما به عنوان تعداد افرادی که ایران را ترک کرده اند، نباید زیاد به این موضوع توجه کنید.» آنها بسیار کم هستند. امیدوارم به زودی حل شود. .

ستاره والیبال جهان گفت: برای ورود و حضور در ایران مشکلی نداشتم اما به دلیل تاج و تخت شرایطی پیش آمد که از ایران دور شدم. در مرحله بعد تصمیم گرفتم از تیم ملی خداحافظی کنم، اما همیشه این کار را می کنم. مدت ها به این موضوع فکر کردم و خداحافظی از تیم ملی برایم کاملاً منطقی بود. هدف من این بود که بعد از المپیک این کار را انجام دهم، زیرا نسل بعدی والیبال ایران نسل خوبی است و باید از آنها حمایت شود. آنها حتی ممکن است بهتر از نسل های قبلی عمل کنند و دیگر نیازی به سعید معروف نخواهند داشت.

معروف در مورد اینکه تیمی که وارد فینال شد 50 درصد شانس برد دارد، می‌دانستیم بازی سختی خواهد بود و برای فینال آماده به نظر می‌رسیدیم و خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم. پیروزی پیکان در مسابقات آسیایی. قهرمانی باشگاه های والیبال. در این چند سال نفرات دوم در تیم ملی تغییرات زیادی داشتند. در تیم ملی مهدی مهدوی، فرهاد سالوازون، طاهر وادی و جواد کریمی دوم شدند.

ستاره والیبال ایران اذعان کرد: جواد کریمی در حال حاضر بیشتر مورد توجه است. ما الان نسل خوبی داریم و باید ببینیم فدراسیون برای آنها چه تدارک دیده است. اگر حمایتی از نسل فعلی نشود باید چندین سال افت والیبال را تحمل کنیم و این نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. در گفت و گو با سایت فدراسیون جهانی مهم ترین دستاورد والیبال ایران را اشتیاق و علاقه مردم به این رشته عنوان کردم و در ایران از یک زن 5 ساله تا یک زن 80 ساله علاقه مند به والیبال هستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: والیبال در کشور ما در مسیر درست و سلامت قرار دارد. تیم ما آنقدر خوب کار می کند که این انرژی مثبت در تلویزیون به مردم منتقل می شود. خیلی خیلی خنده دار است که یک بازیکن در تیم ملی قدرت کافی برای بازی در یک گروه موسیقی و داشتن مافیا را داشته باشد و آنچه گاهی در مورد باندبازی در تیم ملی گفته می شود صحت ندارد.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در پایان گفت: هیچ یک از ملی پوشان از دوری خانواده گلایه نکرده اند، این در حالی است که تیم های ملی ایران برخلاف سایر کشورهای دنیا برای حضور دستمزدی دریافت نمی کنند. در تیم ملی ما در سلامت کامل کار کردیم و کسانی که این شایعات را منتشر کردند به خدا می سپارم که شاهد کار ما بود. ما سالم ترین تیم ملی را داشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید